Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Ik ben al een tijdje bezig en heb al zoveel gelezen naar krijg geen verbinding. Ne las ik dat het ,het eenvoudigste zou zijn tussen je pc en je dreambox een router te plaatsen. Nu is mijn vraag wie heeft zo een opstelling en kan mij zeggen welke router het is. Ik hen hier een pc met ingebouwde modem adls daar is maar een aansluiting op en die gaat rechtstreeks naar een splitter in de telefoon lijn. Zo ik denk een router te moeten gebruiken die een aansluiting heeft als mijn modem zodat ik van de telefoonlijn naar de router kan en via daar naar de pc, en een aansluiting om via de router naar de dreambox te gaan. Ikheb in de winkel eens gehoort maar daar wilde ze graag een type van de router. Wie heeft zo een opstelling en met welke router?
rongogo Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Gewoon een analoge asdl router kopen, tenzij je een isdn lijn hebt, deze heb je al voor een euro of 60 van het merk sw**x. Ik geloof dat voor dat geld ook nog met wifi is. Sucsess Rongogo
Ome Merde Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 even ter verduidelijking, een router is niet voorzien van een ADSL-modem tenzij dit er nadrukkelijk bij staat (analoog = AnnexA en ISDN is AnnexB). mocht je overstappen naar een modem/router (verstandige zet) dan moet je hier dus goed op letten. een goed voorbeeld zijn inderdaad de (supergoedkope) router/modems van Sweex : Annex A en AnnexB koop je alleen de router (met ingebouwde switch/hub) dan moet je al een ethernetmodem hebben. een USB (ADSL)-modem is hier niet op aan te sluiten. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen