Ga naar inhoud

[Nokia] Cam kapot na Patch .... Zoek schema..

Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Heb mijn Camzelf trachten te Patchen maar nu doet hij niks meer.... Kan iemand me een schema bezorgen ?<P>in mijn Cam steekt :<BR>SAS003<BR>ST90r52hq1<BR>2 AS7c256-15jc<BR>1 24c02n<BR>mc74ac132<BR>mc74hc02<BR>mc74ac139<BR>mc74ac02<BR>mc74hc03<BR>74hc73d<P>SCM SBCAM R1.1<BR>scm4997 1,1a s/w1.13eC<P>Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de schema's van de cam <A HREF="http://groups.yahoo.com/group/MM9500/files/" TARGET=_blank>hier</A>downloaden. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Heb gisteren m'n eigen cam gepatchte met succes. Heb de eerprom rondom in de tin gezet met de bout op 280 graden. Gisteravond nog even alle tin van de oude eeprom eraf gedesoldeerd. De oude eeprom voor de grap in het voetje geplaats en uitgeprobeerd. De eeprom was nog gewoon heel!! <BR>Ik heb niets aan aarde gehangen ofzo. Met een uurtje was het voor elkaar.

--> Windows logica: Afsluiten onder Start
Link naar reactie
Delen op andere sites

De schemas welke ik hier vind , bevat andere componenten dan de mijne bv :<P>ST80r5101 , en bij mij steekt er een ST90r52hq01 , zijn beide vergelijkbaar of is er iets anders ? De twee cips AS7C256-15 JC vind ik ook niet terug op dit schema , ???<P>THX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.