Gast Geplaatst: 12 september 2001 Delen Geplaatst: 12 september 2001 Ik wilde voor in huis twee satreceivers aanschaffen. 1 in de huiskamer en 1 in de slaapkamer. <BR>Na lang wikken en wegen is de keus gevallen op Nokia nl. de 9304 en de 9650.<BR>Ik heb geen ervaring met sat ontvangst. Is de keuze een goede?<BR>De ene receiver is een seca en de andere niet.<BR>Maar dat is volgens mij geen probleem.<BR>Het uiterlijk van de Nokia's speelt uiteraard een rol bij de keuze.<BR>Kan iemand mij zijn ervaringen betreffende deze receivers vertellen?<BR>Bedankt alvast .<BR> a.wesselink@hccnet.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Delen Geplaatst: 12 september 2001 MARC_111<P>Hoi wat satbandit junior doet is prachtig,<BR>klasse werk, geen onnodig gezoem van <BR>blower die alleen maar storen,<BR>met zijn systeem van koelen is er (bijna)<BR>geen warmte ontwikkeling, het verschil<BR>tussen org en aangepaste CAM scheelt hem<BR>na 5 uur speeltijd ongeveer 1 Deg C wat te verwaarlozen is (de voeding maakt een heel pak meer warmte) heb er vandaag nog 3 weggedaan en opgehaald ALL 100 % met alle kaarten.<P>moet er nog meer zand zijn ..........???<P>Greetz<P>Greetings Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Delen Geplaatst: 12 september 2001 COSZMO ???<P>De ene receiver is een seca en de andere niet.<BR>Maar dat is volgens mij geen probleem.<P>DIT MAAKT JUIST WEL HET VERSCHIL.<P>uw keuze ligt eraan welke prg's je wilt<BR>bekijken<P>Greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Delen Geplaatst: 13 september 2001 Ja dat begrijp ik ook wel maar dat is geen probleem. Wat ik graag wou weten of deze receivers , 9304 en 9650 , goede zijn .<P>Groeten Coszmo a.wesselink@hccnet.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 september 2001 Delen Geplaatst: 14 september 2001 @MAKAGU1<P>Ik weet niet wat jou reply hier doet. Ik kwam 'm gelukkig toevallig tegen.Bedankt voor je reactie. <P>De eprom is inmiddels besteld en ik wacht dat gewoon af. Ik heb er wel vertrouwen in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten