Ga naar inhoud

[Nokia] satontvangst

Gast

Aanbevolen berichten

Ik wilde voor in huis twee satreceivers aanschaffen. 1 in de huiskamer en 1 in de slaapkamer. <BR>Na lang wikken en wegen is de keus gevallen op Nokia nl. de 9304 en de 9650.<BR>Ik heb geen ervaring met sat ontvangst. Is de keuze een goede?<BR>De ene receiver is een seca en de andere niet.<BR>Maar dat is volgens mij geen probleem.<BR>Het uiterlijk van de Nokia's speelt uiteraard een rol bij de keuze.<BR>Kan iemand mij zijn ervaringen betreffende deze receivers vertellen?<BR>Bedankt alvast .<BR> a.wesselink@hccnet.nl laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

MARC_111<P>Hoi wat satbandit junior doet is prachtig,<BR>klasse werk, geen onnodig gezoem van <BR>blower die alleen maar storen,<BR>met zijn systeem van koelen is er (bijna)<BR>geen warmte ontwikkeling, het verschil<BR>tussen org en aangepaste CAM scheelt hem<BR>na 5 uur speeltijd ongeveer 1 Deg C wat te verwaarlozen is (de voeding maakt een heel pak meer warmte) heb er vandaag nog 3 weggedaan en opgehaald ALL 100 % met alle kaarten.<P>moet er nog meer zand zijn ..........???<P>Greetz<P>Greetings

Link naar reactie
Delen op andere sites

COSZMO ???<P>De ene receiver is een seca en de andere niet.<BR>Maar dat is volgens mij geen probleem.<P>DIT MAAKT JUIST WEL HET VERSCHIL.<P>uw keuze ligt eraan welke prg's je wilt<BR>bekijken<P>Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MAKAGU1<P>Ik weet niet wat jou reply hier doet. Ik kwam 'm gelukkig toevallig tegen.Bedankt voor je reactie. <P>De eprom is inmiddels besteld en ik wacht dat gewoon af. Ik heb er wel vertrouwen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.