Gast Geplaatst: 9 augustus 2004 Geplaatst: 9 augustus 2004 Hallo Allemaal, Ik heb de afgelopen week geprobeert om met de Neutrino.DREAM image via de movieplayer een avi te bekijken die op mijn pc staat. Technisch heb ik het voor elkaar, ik krijg beeld van een file die hij van de pc haalt... Echter afhankelijk van de file geeft die na een korte of iets langere tijd een stilstaand beeld en verschijnt de melding 'Buffering' in beeld. Daarna verdwijnt de melding en speelt die verder. Dit gebeurt zo vaak dat het niet leuk is om op deze manier te kijken. Ik heb al geprobeert de datarate laag te zetten (haalt volgens mij niks uit). Tevens heb ik gekeken of de pc of dreambox extreem druk is maar dat valt heel erg mee (<10 % cpu belasting voor pc en dreambox) De PC kant geeft ook aan dat het 100Mbit kaartje voor 2 % belast word. Wat zou nog meer een oorzaak kunnen zijn dat ik deze melding krijg. Of kan het gewoonweg niet met de movieplayer via het netwerk files bekijken?? Ik heb een van de laaste dreambox met een blauw display, is de ethernet interface daar goed van? Ik heb wel eens gelezen dat deze niet lekker was, of lag dit puur aan de image? Alvast bedankt voor de input! Cu, Dave
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen