Gast Geplaatst: 9 augustus 2004 Geplaatst: 9 augustus 2004 Omdat ik met de MV 2.1b nogalwat problemen heb gehad wil ik voordat ik MV2.2b installeer eerst de oude versie verwijderen maar hoe doe ik dat. Waarschijnlijk door de bijbehorende bestanden te verwijderen maar dan is mijn probleem dat ik niet weet welke ik mag verwijderen en waar ze staan. Wie kan me daarmee verder helpen.
Freeangel Geplaatst: 9 augustus 2004 Geplaatst: 9 augustus 2004 Volgens mij wordt de oude versie automatisch gedeinstalleerd als je er een nieuwere op zet. I had a dream, and now it has become reality
Gast Geplaatst: 9 augustus 2004 Geplaatst: 9 augustus 2004 Bij mij verwijderd de nieuwe de oude in ieder geval niet volledig. Ik heb nu 2 niet werkende versies, in het plugin menu maar één (MV en MV lite, maar er zijn wat resten van de oude achter gebleven denk ik. Ik heb alles handmatig verwijderd, maar nu zijn zowel 2.1 als 2.2 niet meer werkend te krijgen. Spontane Enigma reboots. Dus als iemand een idee heeft? Rob.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Daar was ik ook al bang voor vandaar mijn vraag, maar er zijn er kennelijk niet veel die weten hoe het moet.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Ik weet niet precies hoe je hem heb geinstalleerd en wat is gebeurd erna. Ik weet niet ook of je cf/usb/hdd hebt. Voor de zekerheid dus, verwijder je alles (met 'rm -rf' in): /var/tmp/mv/ /hdd/mv/ /var/mnt/usb/mv/ /mnt/usb/mv/ /mnt/cf/mv/ /var/mnt/cf/mv/ /var/tuxbox/config/mv /var/tuxbox/plugins/mv.so /var/tuxbox/plugins/mv.cfg /bin/mhwepg /var/bin/mhwepg Maar doe voorzichtig met die 'rm -rf', je kunt snel je systeem onbruikbaar maken. Als je MV via een image downloader (bv ruDream) hebt geinstalleerd, kan ik je niet verder helpen :-) Pent
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Ik zal het met de nodige voorzichtigheid uitvoeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen