Ga naar inhoud

epgdb101 & 1.08 niet lekker

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een dreambox en gebruik (vooralsnog) de officiele 1.08 image. Omdat ik het jammer vind dat ik maar een programma vooruit kan kijken in de EPG probeerde ik de epgdb101 van Spallared te gebruiken. Ik heb de 1.07 versie in de directory volgens de instructies geinstalleerd, maar bij het activeren van de plugin via de blauwe knop, valt beeld en geluid weg (af en toe een zender die nog wel audio geeft).

Doe ik iets verkeerd? Werkt die EPG van Spallared uberhaupt wel met 1.08?

Bedankt!

Jeroen

Geplaatst:

Hey Jeroen

Ik zou MultiView maar eens proberen

Veel mooiere en uitgebreidere EPG plugin,

Kan je ook tvgidsen van het internet downloaden (automatisch) om meerdere dagen vooruit te kijken (en met je dreambox afstandbediening doorheen te browsen/programmas te programmeren in de timer).

Gebruik de search van het forum maar eens voor een download URL.

Grtz

Pheno

Geplaatst:

Ah, goede tip! Heb het net gedownload en zal het vanavond eens proberen. Het ziet er veelbelovend uit, als het hiermee ook goed mogelijk is om uitzendingen te programmeren om opgenomen te laten worden op de harddisk ben ik helemaal tevree!

Geplaatst:

yep , dat kan perfect . vergeet niet eens op de help toets te drukken in mv en je zal het zien.

in het menu bij misc settings kan je nog een eerder en later tijd opgeven .

deze tijd gaat hij dan eerder opnemen als in de gids staat, aangezien de ned tv zich niet altijd aan de tijden houd.

als je slechts 1 of 2 prog vooruit kan kijken , dan heb je hem nog niet goed ingesteld (is ook het moeilijkste)

dat is op dit forum te vinden hoe dat moet.

grtx , arnold

Geplaatst:

MV ziet er inderdaad goed uit, dus ik ben er al deels - het vooruit programmeren lukt, maar ik ben nog nog niet verder dan die twee programma's in de EPG. Later deze week maar weer eens naar kijken!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen