Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Hallo allemaal, ik heb effe een vraagje over het aansluiten van meerdere receivers. ik wil een schotel plaatsen met astra/hotbird ontvangst maar ik heb 9 tot 12 aansluitingen nodig voor receivers. wat kan ik dan het beste gebruiken? Groetjes Richard
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Een multiswitch waar je twee schotels op aan kunt sluiten met minimaal 12 uitgangen en 2 quatro lnb's.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 en welke merk multiswitch raden jullie mij dan aan?
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Er zijn meerdere merken maar spaun komt over het algemeen wel goed uit de bus.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 daar was ik ook al aan het kijken weet jij toevallig het typenummer wat ik nodig heb kan hem niet vinden. alvast bedankt voor je hulp!
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Ik heb ff rondgekeken op het net maar kan ook niet zo snel iets vinden ik weet dat er wel zijn.In duitsland is er op dat gebied wel veel meer te verkrijgen dan hier in ons kikkerlandje.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Een andere mogelijkheid is een cascade te maken.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 ik ben ook in duitsland aan het kijken maar ik moet net effe weten welk type ik moet hebben.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Gigant Multischalter 9/12 als je dit intypt op google dan rollen er genoeg site's met deze multiswitch uit.Het is weliswaar geen spaun maar naar mijn idee is er niets mis mee.Als je goed rondkijkt dan zit er nog een hoop verschil in prijs tussen de een en andere shop. succes
Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 hier een link naar dokumentatie (verkoophulp...) van Spaun. De door jou gewenste configuratie zit er bijna letterlijk tussen. Groet, Skippy2
Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 De 9 serie is geschikt om er twee lnb's op aan te sluiten.Ik zie alleen geen model uit de 9 serie met 12 afgaande aansluitingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen