Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Hi, Ik heb gezocht in de forum maar kon het niet vinden.Ik wil een dreambox aanschaffen en wilde graag weten of ik zonder problemen mijn cryptowrks kaartje voor digiturk in de dreambox kan zetten...
Littlesat Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Met newcamd gaat dat PRIMA!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 mmmmm is dat een stuk software ofzo ? moet ik daar rekening mee houden bij de aankoop van de dreambox ?
prutsie Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Dat is inderdaad een stukje software. In een aantal "alternatieve" images zet je het er zo in. Dit stukje software emuleert (doet net alsof) een decoder en wordt daarom ook wel emu genoemd. Het spaart je dus een Cryptoworks CI module uit. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 @Prutsie ik heb die Hydra Olympia image, maar geen cryptoworks kaart in mijn DB. kan ik digiturk dan ook ontvangen? ik gebruik vooral newcamd
pet123 Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 Je kunt zonder problemen Digiturk ontvangen alleen als je geen kaart hebt blijft het beeld zwart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen