dutchsatellite Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Hoi, Sinds gisteren zijn alle kleuren van mijn Samsung projectie TV (50") allemaal door elkaar geslagen (blauw, groen, rood), mij persoonlijk lijkt dit allemaal op te lossen door middel van de perfect focus functie, maar lukt me niet om deze te gebruiken :s, daarnet is er iemand geweest voor de TV te maken, maar heb ik teruggestuurd, omdat deze 300 euro vroeg, en leek me dus belachelijk hoog, hij beweerde ook meerdere malen dat het erg moeilijk is om deze te maken, maar het viel me op dat hij er steeds mee lachte, dus ik geloof er geen *** van. Is er iemand die me hierbij kan helpen en eventueel al hetzelfde heeft meegemaakt? Hartelijk bedankt!!!
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Daar hebben we een ander forum voor. /kick to "De rokende soldeerbout"
percies Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Lijkt er op dat er iets met de convergentie aan de hand is. 300euro zal waarschijnlijk een prijsopgave grens zijn, is niet extreem hoog voor een projectie tv , als je de voorrij kosten daarbij op telt. Menig groot reparatie bedrijf hanteerd zo ongeveer wel deze prijs.
dutchsatellite Geplaatst: 11 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2004 Ok, hartelijk bedankt!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen