Ga naar inhoud


[Nokia] Een lullig probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo mensen.<BR>Ik heb het volgende probleem.<BR>Ik heb een nokia 9500 met dr overflo er op.<BR>Nu wilde ik er nieuwere software op zette.<BR>ik dacht laat ik ook maar eens kijken als ik de cam kan patchen.<BR>zo gezegt zo gedaan.<BR>Software werkt goed maar nu komt het probleem.<BR>als ik via de nokia het geluid wat harder of zachter wil zetten dat krijg ik niet meer zo'n mooi balkje maar een lul te zien.<BR>Hoe harder het geluid hoe harder de lul wordt, hoe zachter het geluid (u raad het al) hoe slaper de lul.<BR>Ik heb al geprobeert om de oude bestanden terug te zetten, dat is ook geen probleem, MAAR de lul blijft toch op de nokia staan.<P>Heeft iemand de tip hoe ik van die lul af kom ??<BR> shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dikke lul, drie bier !<BR>sorry, maar ben een beetje in melige bui.<BR>zou zeggen kijk eens op de site van overflo(W) Hij heeft het hier uitgebreid over zijn "Dodel"<BR>dat help meestal bij dit soort problemen.<BR>Ook de handleiding eens doorspitten wil nogal eens licht in de duisternis doen schijnen.<BR>kijk maar eens <A HREF="http://www.dominance.net/overflow/" TARGET=_blank>www.dominance.net/overflow/</A> <BR>Peter.<P>Ik heb dat ding er gewoon op laten staan, vind het eigenlijk wel grappig :-)

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit probleempje ook mee-geerfd van mijn vriend SATB.-Junior.<BR>Heb verschillende ochtenduurtjes in dergelijke menu's gekeken en alles uitgeprobeert,werkelijk alles.<BR>Op zekere moment had ik zelfs"een botsende bal".<BR>Ja,het is en blijft een raar toestel.<BR>Hoofdzaak is dat ik mijn variabele vriend toch omgewisseld heb door de aloude blokjes. smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...