Ga naar inhoud


[Nokia] GW met Amon v4.0


Gast

Aanbevolen berichten


@ Hallo Yoda-2000,met de omgebouwde nokia<BR>cam met amon v4.0 kun je een GW gebruiken<BR>voor pw en c+nl op irdeto,geen seca providers<P>Groetjes<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>Als je rechtsboven kijkt zie je linksonder nix<p>[ 21-09-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>ik had toch ergens begrepen dat de irseto-file (uit duckstad bijv.) te gebruiken was op een 9500 met amon. In die irseto-file staan toch 10 seca en 5 irdeto providers.<P>Alvast bedankt voor de eventuele uitleg....<P>René<BR>PS. Satbandit jr. wat kost dat ombouwen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het ombouwen ben ik Fl. 50,- kwijt OTP + voetje + koeler.<BR>Je kunt als je een beetje handig bent zelf de OTP erin solderen.<BR>De oude moet je eruit knippen en de overgebleven voetjes los solderen.<P>Succ6<BR> tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mojo<P>Ik heb het ook werkend op een mm9500 mbv van Amon4 en de fly files, alleen mis ik bv S*S6 en Y*rin de overige irdeto kanalen werken wel.<BR>Ik zie crd wel veranderen in dec maar het beeld blijft zwart.<BR>Ik al diverse settings uitgeprobeert maar helaas zonder resultaat.<BR>Enig idee waar dit aan kan liggen.<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satmarco: Bij mij werkt alleen Cinecinema niet rest van C- wel. ABsat geheel niet terwijl er wel aangegeven wordt dat de zender gedecodeerd is plus een paar losse zenders niet.<P>@Muurman: De file heet Seca on Irdeto. Dus is het alleen te gebruiken voor seca kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...