Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Bij m'n satreceiver gaat de ene scart kabel naar de video en de andere splits ik op in composite (gele kabel) en audio (rode + witte kabel). Die gele kabel heb ik op m'n PC (composite in) aangesloten. Werkt, met Pinnacle Studio heb ik beeld, maar is nogal klein, slechts ongeveer 10x10 cm ... Met welk programma kan ik een groter beeld op mijn monitor verkrijgen ? Groeten, Marcel
Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Met pinnacle zit je waarschijnlijk in een preview vester te bekijken... Je Video-input zit op 'n aparte kaart veronderstel ik, of zit deze op een TV-tuner kaart? Als het een TV-tuner is, zit er meestal 'n apart programma bij waar je TV mee kan kijken. Als je in dit programma de source omzet van TV naar AUX, RCA, EXTERNAL of iets in die aard, zal je het beeld hebben wat op de externe ingang te zien is. anders moet je even 't merk en model van je video-capture kaart geven. Erwin
Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Hi Erwin, nee, ik gebruik geen TV-tuner kaart. De video-input zit aan de voorkant van m'n pc, op dezelfde plaats als firewire en USB-aansluitingen. Het moederboard is van het type Micro-Star MS-6513. (inderdaad preview venster met pinnacle, geen beeld met windows mediaplayer en ook niet met intervideo windvd) Graag verdere suggesties ! Groeten, Marcel
Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 ik kreeg net te horen dat ik intervideo dvR moet gebruiken, niet intervideo dvD groeten, Marcel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen