f650gsrider Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Inmiddels zit ik met een hradnekkig probleem genaamd search the web van Lop.com. Ik krijg het op geen enkel manier verwijderd het zit in het search gedeelte van IE. Het verwijder tooltje van Lop.com werkt maar eenmalig, alle mogelijke spyware programma's al geprobeerd. Wie weet de oplossing? Greetz.............René
Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 mysearch verwijderen Stap 1: Download de uninstaller downloaden van lop.com http://lop.com/new_uninstall.exe Stap 2: Als je dit gedaan hebt moet je de computer in de veilige modus opstarten OF met Alt + Ctrl + Del alles afsluiten wat je kan afsluiten. Stap 3: En dan moet je de uninstaller draaien en weg is die rotzooi.
f650gsrider Geplaatst: 11 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2004 Bedankt voor je antwoord,. ik had inmiddels ook een probleempje met outlook (geen tekst in de mail zichtbaar). De weg van de minste weerstand genomen en format c gedaan Greetz.............René
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen