Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Nokia 9500 memory probleem ? (supertraag)


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi. Ik heb hier een 9500 die bij het aan en uitzetten SUPERtraag is !!<BR>Aanzetten: klok gaat stilstaan, een minuut later is 'ie klaar met booten.<BR>Uitzetten: hetzelfde verhaal >standby blijft een halve minuut staan en daarna gaat ie heel langzaam over naar gedimde klok.<BR>Tijdens bedrijf werkt de 9500 heel normaal, zappen is okay etc. behalve: als er wat naar het geheugen geschreven moet worden > bv favorites lijst of updaten via SCSI van firmware en/of settings hier geldt ook weer hetzelfde verhaal: het is RETE-traag :-((<P>Enig idee wat hier fout kan zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<BR>Heb de software er al twee keer "vanaf scratch" met BDM-interface erin gezet :-( helaas geen resultaat.. :-(<BR>Ik heb trouwens ook altijd de message "bootblock not protected" bij het booten :-( en, nee de jumper is eraf.<BR>Het lijkt voor mij alsof een stuk geheugen niet op de goede klok draait ofzo... weet iemand of er een apart I2C Eeprom (zoals een 24CXX bijv.) voor tijdelijke settings wordt gebruikt ? Heeft iemand een schema van de 9500 ? Grtz, Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...