Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Hallo, Ik gebruik Windows XP Pro en heb sinds een week het volgende probleem: Tijdens het opstarten worden de bestandstypen op mijn partitie E: gecontroleerd op NTFS en geeft aan dat er een consistentie controle plaatsvindt. Dit is uiteraard erg vervelend en tijdrovend, dus e.e.a. duurt enige tijd voordat de PC opstart. Wie kan mij goede raad geven hoe ik e.e.a. moet oplossen. groet van P E T E R
Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Probeer eens handmatig CHKDSK -r Wel voor de E schijf dan he. Avensis
Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 je opent een dosvenster en je typt chkntfs /X <drive letter> dus bv chkntfs /X c: en dan reboot je, normaal gezien wordt scandisk dan niet meer uitgevoerd (met dit commando heb je ervoor gezorgd dat de "dirty flag" controle niet meer wordt uitgevoerd op deze HD)
Poetsdoekje Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Hallo, Ik ben ook wel nieuwsgierig naar het antwoord, wie heeft nu de beste oplossing, @Avensis of @Big John groetsie van Poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 14 augustus 2004 Geplaatst: 14 augustus 2004 Ik heb contakt gehad met P E T E R (PM) en ik heb van hem begrepen dat de oplossing van [/b] [color:"red"] [/color] Grote Jan werkt, dus ik denk dat het topic wel gesloten kan worden groetsie van Poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen