Ga naar inhoud


[Nokia] Windows XP


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo<P>Ik heb de beta versie van windows XP geinstalleerd ,maar de nokia mediamaster 9500 werd direkt herkent.Alleen vraagt hij om drivers .Heeft iemand al drivers voor dit programma die aangesloten is op scsi.<P>PEDAY

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,<P>Heb je XP over een ouwe windows versie geinstalleerd of heb je een clean install gedaan?<P>In het eerste geval zou hij toch de ouwe scisi drivers moeten gebruiken als xp al niet zelf drivers voor de scsi kaart bevat.<P>ben benieuwd, want wil ook XP gaan testen maar wil ook mijn mm9500 goed kunnen blijven aansturen!<P>En heeft iemand al ervaring met icprog 1.04 onder XP??!<P>Groeten<P>Curious

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<P>Ik heb windows xp over win98se geplaatst en geen problemen.Als ik windows xp opstart zegt hij dat hijnieuwe hardware heeft gevonden en naar drivers zoekt.<BR>Heb windows alle kanten laten zoeken maar niets gevonden.Dan maar de win2000 driver voor dvb maar het lukte gedeeltelijk omdat die erkende maar even daarna weer hetzefde dat hij nieuwe hardware gevonden had.Ik heb nog niet verder gezocht maar ben er mee bezig.<P>Peday

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...