spawn Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Ik ben een dreambox waarop ik een nieuwe 1.08 image opgezet heb , het maakt niet uit of het een hydra of ronald is. Ik heb eerst een erase gedaan. Hij start eenmalig op na erase , image en flash erase ik kan dan scannen vervolgens een reboot en niks werkt dan ook niet meer flash erase als ik de moteck aansluit dan komt de dreambox niet verder dan de logo. als ik de moteck afhaal dan start hij wel door ik heb de moteck al een reset gegeven dit werkt ook niet heeft iemand een idee mvg Edwin
Ome Merde Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 lijkt wel of ie sluiting maakt. heb je de motor op een andere receiver (indien voorhanden) kunnen testen ? merDe deze ruimte is te huur
spawn Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2004 Ik heb hem nog niet op een andere dreambox geprobeert, maar manual doet de motor het goed, hij krijgt dus power ( en netjes een groen lichtje , geen storing dus ) ik heb voor de zekerheid ook de lnb er af gehaald, dit hielp ook niet. Kan de connectoren dit veroorzaken, want dan zal ik die eens nalopen
YUGI Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 bekend probleem,na het flashen bijna alles aansluiten op de coax na,dreambox opstarten even wachten tot de box helemaal klaar is op standby coax er in en draaien maar.of een 15 min zonder netsnoer met coax erin dan start de box ook normaal door. groetjes YUGI.
Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Hier heb ik ook problemen mee gehad. Ik gebruik nu PP en heb een harddisk ingebouwd (heb ik ergens gelezen dat dit ook zou helpen bij dit euvel) en heb sindsdien geen problemen meer. Dreeke
spawn Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2004 hartelijk dank, het was inderdaad een tijdje de stekker eruit en hij doet het weer goed en ik moest ook een keer de coax kabel eraf koppelen en dan in stanby er weer op zetten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen