Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Ik heb het wel werkend op een goldcard alleen mis ik bv S*S6 en Y*ORIN als dat kanalen zijn die met simulcrypts werken dan hebben we het zelfde probleem.<BR>Ik zie crd wel veranderen in dec maar het beeld blijft toch zwart.<BR>Ik gebruik de fly files en dvb2000 b5 rev2 en amon4.<P>SATMarco
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 De stations in Nederland welke simulcrypt worden uitgezonden zijn o.a. ned 1,2 en 3 tezamen met alle commerciele inclusief de coloured film-channels. C 16_9, Cin*ma zijn Seca only.<P>Juist de Seca only's zijn te zien met de files welke door mij wel of niet bewerkt.<P>Toch nog steeds op zoek naar de werkende methode voor alle stations op een gold.
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Vraagje, 9500 met Allmon40 in cam werkt perfect (snel) met Fun 3 in 1, iets langzamer maar bruikbaar met Piccard/DS-9 FX502 en via een 2 in 1 op gold enkel Seca. (dwz de simulcrypts werken niet de Seca only's wel)<P>Wie heeft een idee waarmee of weet waar de "schoen wringt" ????<BR>Ik ben al weken op zoek, maar kan geen werkende 2 in 1 Gold samenstellen voor de cam in 9500 Nokia.<BR>Wie weet raad ???
Aanbevolen berichten