Ga naar inhoud


[Nokia] Allmon 40 ook met/op goldcard ???


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb het wel werkend op een goldcard alleen mis ik bv S*S6 en Y*ORIN als dat kanalen zijn die met simulcrypts werken dan hebben we het zelfde probleem.<BR>Ik zie crd wel veranderen in dec maar het beeld blijft toch zwart.<BR>Ik gebruik de fly files en dvb2000 b5 rev2 en amon4.<P>SATMarco frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


De stations in Nederland welke simulcrypt worden uitgezonden zijn o.a. ned 1,2 en 3 tezamen met alle commerciele inclusief de coloured film-channels. C 16_9, Cin*ma zijn Seca only.<P>Juist de Seca only's zijn te zien met de files welke door mij wel of niet bewerkt.<P>Toch nog steeds op zoek naar de werkende methode voor alle stations op een gold.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje, 9500 met Allmon40 in cam werkt perfect (snel) met Fun 3 in 1, iets langzamer maar bruikbaar met Piccard/DS-9 FX502 en via een 2 in 1 op gold enkel Seca. (dwz de simulcrypts werken niet de Seca only's wel)<P>Wie heeft een idee waarmee of weet waar de "schoen wringt" ????<BR>Ik ben al weken op zoek, maar kan geen werkende 2 in 1 Gold samenstellen voor de cam in 9500 Nokia.<BR>Wie weet raad ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...