Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 Hoi,<P>Heb ik in deze configuratie koeling nodig ?<BR>Zoja , hoe kan ik het makkelijkst afkoelen , Cam loopt nogal warm.......<P><BR>THx
Unetwork Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 normaal gesproken niet echt nodig, maar ik heb er een 12 volt vent er boven op gezet, ik had namelijk wel eens last van dat een goldkaard krom liep door de warmte.<BR>Maar als je reciever vrij staat is het niet echt nodig... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Maak je ook gaatjes in de metalen omhulling of hangt die fan er gewoon boven.<P>ED
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Wat unetwork zegt.... Als je receiver vrij staat is het niet echt nodig. Volgens mij was dit het oververhittingsprobleem alleen van toepassing bij de eerste Amon-versies.<BR>Wat je eventueel kunt doen: maak een stukje metaal (ter grootte van de SAS-chip) dat past tussen de SAS00X chip en de behuizing van de cam voor een goeie warmte-overdracht naar de cam-behuizing zelf toe.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Hoi,<P>Ben terug naar Amon 2,1 die werkt nog steeds perfect maar ik heb koeling nodig. Heb een mini ventilatorke aangebracht . Deze is vastgeschroefd an de omhuizing van de ontavanger juist boven de Cam waarvan de behuizing volledig weg is , koelt goed genoeg. Heb een 4cm op 4cm ventilator gebruikt.
Aanbevolen berichten