Ga naar inhoud


[Nokia] DVB2000 V2 BETA5 niet leuk voor kinderen!


Unetwork

Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens Unetwork. Vond het nieuwe menu Blauw wel leuk en sommige nieuwe opties maar dat geluid begon me mateloos te irriteren. Na twee weken toch maar Sandra menu weer terug gezet. Hij doet het weer als vanouds. Wacht wel tot Uli die geluidsbug gemaakt heeft want voor de rest zag het er wel goed uit. Wat betreft dat geslachtsdeel in beeld, las ik op een duits board van Micha_R dat in de toekomst je eigen plaatje daarin kunt zetten. Waren ze nog aan het testen. Lijkt me wel leuk. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de beta 5 vind ik het niet leuk voor mijn dochter om de volume knop aanteraken daar namelijk een mannelijk geslachtsdeel in beeld komt ipv de gebruikelijke volume led.<BR>Dus toch maar mijn Nokia terug naar Sandra patch terug gezet! Ik heb net even gekeken en ja menu 8/5/9/ is dus een veel betere oplossing!<BR>Maar toch, mocht je geen AC gebruiken werkt Sandra met het geluid beter en sneller<p>[ 26-09-2001: Message edited by: Unetwork ]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik dat die lul weg is, maar het is wel zo dat als je net de software upgrade je wel als default een LUL in beeld hebt en dan eerst maar eens moet gaan uitzoeken hoe je die weer weg krijgt! Ik kwam er achter na 10 minuten maar je zult ze maar de kost moeten geven die er niet achter komen en wel jonge kinderen in huis hebben, die ook mee-zappen naar V*-Kindernet.<BR>En Dr. Humax ja ik heb hem nog steeds staan, de patch van Sandra ik vind inderdaad het een grote verbetering van Uli en Micha zoals teletekst als Windows en bij terug schakeling gewoon beeld en geluid blijven behouden, dat is goed! Maar vind de menu's te groot en standaard tekst te klein en moeilijk te lezen,. zelfs op mijn Sony 100 hertz 72 screen! Ook zapt de Nokia trager en ziet er naar uit dat de nieuwe soft te veel memorie in beslag neemt. De blocker functie kan ik niet meer terug vinden en dat is toch wel heel handig bij een aanval from outer space!<BR> smile.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...