Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Ik heb op dit moment een Visiosat bisat voor Astra 1 + Hotbird ontvangst (Astra 2 kan ik helaas net niet zien) Ik zou graag ook the Thor en Sirius willen ontvangen. Zijn er mogelijkheden voor een noob (liefst kant en klare kit) om met de zelfde vaste schotel die 2 satellieten erbij te pakken, of is het beter een klein extra schoteltje erbij te plaatsen. (Zo ja, welke diameter heb ik minimaal nodig in Brussel?) Alvast bedankt voor jullie hulp! *** Had deze vraag bij nader inzien beter in Schotelpark kunnen stellen; Mea Culpa! ***
Duikertje Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Ga even zoeken want ik heb een tydje terug ergens iets voorbij zien komen van iemand die 5 of 6 satellieten op een schotel had. En er stond ook een foto bij maar ik weet niet meer in welk forum het stond,maar misschien dat je met behulp van de zoeker hierboven een aardig eind komt. Ik heb HIER alvast wat voor je gevonden maar heb in de rubriek schotelpark meer dingen gezien, maar dat mag je zelf uitspitten. Suc6
Gast Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 5 gaat perfect: Astra 1, Astra 2, Hotbird, Sirius en Thor De Visiosat schotel moet je dan uitrichten op 16 graden met de originele Bisat houder en dan moet je de Astra 2 respectievelijk Sirius/Thor er bij zien te hangen....is wel knutselen !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen