Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Hi, Groot probleem, gister avond heb ik mbv mijn oslink versie 1.2 van spirit gebrand (dsx6072). Wou vandaag een nieuwe setting lijst toevoegen. Ook weer met behulp van mijn oslink. Maar er gebeurt helemaal niks, kan signature niet uitlezen, heb ENABLEPGM command gebruikt zelfde resultaat. Oslink en tuner in vershillende volgordes opgestart. Niks helpt. Ik geloof niet dat mijn oslink opeens de geest heeft gegeven. Ik gebruik oslink versie 2.99a geen enkele andere versie werkt op mijn pc. Elk sugestie is welkom. /Hendrik
GreenPolo Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Als je het commando ENABLEPGM gebruikt moet je ook niet "read signature" doen , maar klik op de groene balk op PGM en zet alle blokken PGM op geel. Nu "read firmware". Ik neem te minste aan dat je een nieuwere versie plips hebt. Heb je ook de oslink ge-reset voordat je begon? dmv "reset interface" onder de balk oslink? Succes Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Gast Geplaatst: 13 augustus 2004 Geplaatst: 13 augustus 2004 Ik heb precies gedaan zoals het moet, reset oslink, ENABLEPGM, Read firmware (niet signature). Oslink en philips entelbare keren aan uit gezet. Niks helpt, heb ook de diagnostics geprobeerd, de internal loopback geeft ook errors. Het lijkt erop dat de oslink kapot is. Ik vind dit wel vreemd, want ik heb hem de dag daarvoor zonder problemen gebruikt. Heeft iemand anders ditzelfde meegemaakt? /Hendrik
GreenPolo Geplaatst: 13 augustus 2004 Geplaatst: 13 augustus 2004 Ken je niet toevallig iemand met ook een Oslink? Dan ben je er zo achter of ie stuk is. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen