Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Goede avond allen Ik ben hier nieuw alhoewel ik wel jullie board sinds oktober 2003 volg en ik in februari zelf een schotel met 3 lnb hebgericht op astra 1& 2 en hotbird. Ik heb ook twee decodres een topfield 4000pvr en een extreme pvr. mijn vraag is ik had tot voor kort motors tv FTA echter sinds ik terug ben van vakantie geeft de zender aan gecodeerd te zijn hoe kan dit ????? vrg paper
Ome Merde Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 http://www.lyngsat.com/packages/canaldigitaal.html en dan helemaal onderaan de pagina. Motors TV is sinds 1 augustus via CDN te ontvangen, als lekkermakertje zal ie wel een poosie FTA zijn geweest maar zoals je in deze post kan lezen is ie inmiddels gecodeert. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 bedankt voor het snelle antwoord Ome Merde alleen jammer dat het weer gld moet kosten
Ome Merde Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 tja, voor niets gaat de zon op .... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Door die link heb ik hem toch weer FTA gevonden en wel(voor de mensen die hem ook willen instellen) Astra 2 11488 MHz 27500 KS/s verticaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen