Ga naar inhoud


[Nokia] spaanse zenders


Gast

Aanbevolen berichten

mijn spaanse zenders lopen vast.op mijn <BR>nokia 95 all cam .weet niet of het aan de <BR>kaart ligt op de schotel .denk niet dat<BR>mijn cam te warm word zo als waar de andere<BR>over klagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jethro Tul says:<P>"Amon 4.0 had a 30 day time limit....amon 2.1 and 2.2 dont. Updates from the 2.1 and 2.2 onwards will all have the time limit or else they need to be connected with a pc to work. Amon patch 4.0 was made for study purpose and an eeprom was suggested and not an Oprom just for the sake to be re-programmed each month.........<BR>Allsas4.1 will soon be out and this will need to be connected to the pc all the time to work via camexplorer......... ".<BR>Dit verklaart waarom Amon 4.0 niet meer functioneert.<BR>Met welke soft kunnen we nu terug flashen?<BR>En ik bedoel nu niet de amon 2.1 maar de programmer soft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan mij vertellen zonder mij te sturen<BR>naar een SATBOER hoe ik de SOFTWARE<BR>in de ALLCAM (momenteel AMON4.0) kan omzetten<BR>naar AMON2.2 of eventueel AMON2.1<BR>En met welke software / hardware dit moet<BR>gebeuren...<P>Schijnbaar weet niemand daar het antwoord<BR>op ?????<P><BR>Leon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel hoor,<P>Koop of maak een een programmer die geschikt is voor 27512 eeproms <P>Koop of maak een adapter van DIL28 > PLCC32<P>Heb je een OTP eeprom dan heb je pech. Deze kan je maar eenmalig programmeren.<P>Schaf een andere eeprom aan en laad de juist software in de eeprom. <P>Simpel of toch niet. En dan maar hopen dat er bij jouw een voetje in de ca-module zit...... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Voor meer info kijk even op het www, heb ik ook gedaan. wink.gif" border="0 <P>Suc6 laugh.gif" border="0

--> Windows logica: Afsluiten onder Start
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leon.k:<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Schijnbaar weet niemand daar het antwoord<BR>op ?????<P> <HR></BLOCKQUOTE><P>Dat is een hele fijne binnenkomer als eerste posting<P>Gebruik de search-functie van dit board. Erg handig, vooral voor onderwerpen die al zo uitgemolken zijn dat het misschien wel zo is dat niemand daar meer op WIL antwoorden.<P>Groetjes....<P>[ 05-10-2001: Message edited by: Diavolo ]<p>[ 05-10-2001: Message edited by: Diavolo ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...