Ga naar inhoud

[Nokia] spaanse zenders

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn spaanse zenders lopen vast.op mijn <BR>nokia 95 all cam .weet niet of het aan de <BR>kaart ligt op de schotel .denk niet dat<BR>mijn cam te warm word zo als waar de andere<BR>over klagen.

Geplaatst:

Weet bijna zeker dat je een alsas 4 hebt. <BR>Klopt dat?<BR>Lopen sinds vandaag allemaal vast.<BR>Oplossing is er vooralsnog niet.<BR>Terug naar Amon 2.1

Geplaatst:

Heb ook Amon4 en lopen bij mij ook vast. Betekent dat we moeten analyseren wat het verschil is tussen een amon4 en amon2.1,2.2<P>Mischien dat ze valse keys zenden?

Geplaatst:

Jethro Tul says:<P>"Amon 4.0 had a 30 day time limit....amon 2.1 and 2.2 dont. Updates from the 2.1 and 2.2 onwards will all have the time limit or else they need to be connected with a pc to work. Amon patch 4.0 was made for study purpose and an eeprom was suggested and not an Oprom just for the sake to be re-programmed each month.........<BR>Allsas4.1 will soon be out and this will need to be connected to the pc all the time to work via camexplorer......... ".<BR>Dit verklaart waarom Amon 4.0 niet meer functioneert.<BR>Met welke soft kunnen we nu terug flashen?<BR>En ik bedoel nu niet de amon 2.1 maar de programmer soft.

Geplaatst:

Maar waarom vallen alleen "specifieke" kanalen uit ? Geldt de 30 dagen limiet dan niet algemeen ? blush.gif" border="0

Geplaatst:

Ben even aan het knoeien geweest met de keys. Met Allsas4 kan ik nu wel Taquilla en de Palco's vrijgeschakeld kijken. Alleen zodra je overschakelt naar ander kanaal loopt de cam vast..... Geen idee wat dat nou kan wezen. mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>Met de AmonV2.1 geen problemen. cool.gif" border="0

--> Windows logica: Afsluiten onder Start
Geplaatst:

ik heb nergens last van heb een 2.2 en alles werkt gewoon moet alleen mijn cam even helpen maar voor de rest werkt het super

Geplaatst:

Wie kan mij vertellen zonder mij te sturen<BR>naar een SATBOER hoe ik de SOFTWARE<BR>in de ALLCAM (momenteel AMON4.0) kan omzetten<BR>naar AMON2.2 of eventueel AMON2.1<BR>En met welke software / hardware dit moet<BR>gebeuren...<P>Schijnbaar weet niemand daar het antwoord<BR>op ?????<P><BR>Leon

Geplaatst:

Jawel hoor,<P>Koop of maak een een programmer die geschikt is voor 27512 eeproms <P>Koop of maak een adapter van DIL28 > PLCC32<P>Heb je een OTP eeprom dan heb je pech. Deze kan je maar eenmalig programmeren.<P>Schaf een andere eeprom aan en laad de juist software in de eeprom. <P>Simpel of toch niet. En dan maar hopen dat er bij jouw een voetje in de ca-module zit...... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Voor meer info kijk even op het www, heb ik ook gedaan. wink.gif" border="0 <P>Suc6 laugh.gif" border="0

--> Windows logica: Afsluiten onder Start
Geplaatst:

Leon.k:<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Schijnbaar weet niemand daar het antwoord<BR>op ?????<P> <HR></BLOCKQUOTE><P>Dat is een hele fijne binnenkomer als eerste posting<P>Gebruik de search-functie van dit board. Erg handig, vooral voor onderwerpen die al zo uitgemolken zijn dat het misschien wel zo is dat niemand daar meer op WIL antwoorden.<P>Groetjes....<P>[ 05-10-2001: Message edited by: Diavolo ]<p>[ 05-10-2001: Message edited by: Diavolo ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.