Gast Geplaatst: 13 augustus 2004 Geplaatst: 13 augustus 2004 Hi, Heb spirit 1.2 gebrand daarna nieuwe setting lijst geschreven. Volgens mij is dit allemaal goed gegaan, echter ik krijg geen beeld (meer). Nadat ik de setting lijst heb geschreven werkte alles perfect (overal beeld). Heb decoder uit/aan gezet, geen beeld. De enige manier om beeld te krijgen is om SERV,MENU,1 en dan optie 2 Seca ECM PID 1603 te kiezen. Elk kanaal staat op optie 0 1536 (IRDETO) ECM PID 1383. Ik heb geprobeerd om via het +,MENU,5,3 op seca te zetten, maar dit lukt mij niet want alleen de opties auto en PBM is aanwezig. Normaliter had ik nu de fw opnieuw geschreven echter mijn oslink heeft het opgegeven. En ik wil liever niet serieel patchen (denk niet dat iemand in de buurt van Eslöv, zweden woont die in het bezit is van een oslink). Volgens mij is dit simpel op te lossen maar ik weet niet hoe. Bedankt, Hendrik
spirit_rules Geplaatst: 13 augustus 2004 Geplaatst: 13 augustus 2004 pak maar eens versie 1.3 kan je schakelen tussen multi-cam en Seca 2 dmv "serv" knop [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 13 augustus 2004 Geplaatst: 13 augustus 2004 Hi Spirit, Ik zou dit heel graag willen doen, maar mijn oslink werkt niet. Zo vlak voor de OS wil ik niet gaan klooien met mijn receiver. Ik kan handmatig een zender in beeld brengen. Dat doe ik dus vanavond. Wat ik vreemd vind is dat ik niet de optie SECA heb onder menu +,menu,5,3 maar PBM. Is dit de reden waarom het niet werkt? /Hendrik
spirit_rules Geplaatst: 13 augustus 2004 Geplaatst: 13 augustus 2004 Citaat: Hi Spirit, Ik zou dit heel graag willen doen, maar mijn oslink werkt niet. Zo vlak voor de OS wil ik niet gaan klooien met mijn receiver. Ik kan handmatig een zender in beeld brengen. Dat doe ik dus vanavond. Wat ik vreemd vind is dat ik niet de optie SECA heb onder menu +,menu,5,3 maar PBM. Is dit de reden waarom het niet werkt? /Hendrik de insteling in "+,menu,5,2" moet op emu staan. dan kan je in "+,menu,5,3" kiezen voor Seca,multi [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 13 augustus 2004 Geplaatst: 13 augustus 2004 Yes, Bedankt Spirit, het werkt kan vanavond OS en zappen, nu alleen nog mooi weer. /Hendrik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen