toro Geplaatst: 15 augustus 2004 Geplaatst: 15 augustus 2004 @Blondie, Onderstaand is een quote van het huts-forum: Citaat: @Sniffer Ik heb ze als volgt gezet: 1 Astra 2 Hotbird 3 Sirius 4 Thor 5 Astra 2 6 Hispasat 7 Eutelsat 7E 8 Turksat 42E 9 Hellas Sat 39E Het aanpassen van deze volgorde is makkelijk te doen als de mensen dat willen door de instructie van Jay te volgen, maar natuurlijk ben ik ook bereid, om dat een keer helemaal volgens de volgorde van de SG2100 te doen, maar daar kom ik voorlopig even niet aan toe. Gr.Roymar groeten, toro
Gast Geplaatst: 15 augustus 2004 Geplaatst: 15 augustus 2004 @Blondie Er zijn nu nieuwe settings van Roymar te downloaden voor de Philips 6071 en 6072. Zie bijlage: KLIK HIER Lees de bijgeleverde SatellietPositieLijst.txt voor de juiste instellingen. Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Ik ben eruit hoe het zit.Werkt perfect. Ik vindt alleen de firmware niet helemaal stabiel.Ik heb bij mijn zwager ray 4c erin gezet(tijd geleden)en die is perfect,dus ik wil er nog geen ander inzetten bij hem vanwege gezeik van vrouw en kinderen ha ha. Als de decoder wordt uitgezet en weer aan dan flikkert de aanduiding,dit is niet altijd.Dit verhelp ik door de stroom eraf te zetten.Soms heb ik geen beeld op bepaalde zenders ned3 bv.Voor de rest petje af
spirit_rules Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2004 Citaat: Ik ben eruit hoe het zit.Werkt perfect. Ik vindt alleen de firmware niet helemaal stabiel.Ik heb bij mijn zwager ray 4c erin gezet(tijd geleden)en die is perfect,dus ik wil er nog geen ander inzetten bij hem vanwege gezeik van vrouw en kinderen ha ha. Als de decoder wordt uitgezet en weer aan dan flikkert de aanduiding,dit is niet altijd.Dit verhelp ik door de stroom eraf te zetten.Soms heb ik geen beeld op bepaalde zenders ned3 bv.Voor de rest petje af er staat bij aanzetten: spirit_rules 2004 en bij het uizetten: tot gauw doei dat zie je in het lcd scherm van deco [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen