Ga naar inhoud


[Nokia] Groot probleem met Amon V4.0 Taq,kiosk,C+nl


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo sat hobbyhisten,groot probleem met Amon4.0 soft blush.gif" border="0 <BR>Bij mij valt het beeld na ca 10 seconden weg en dan hangt de cam.<BR>En kan toch geen Taquilla of Kiosque meer kijken met mijn allsat4.0.<BR>Als ik een Amon 2.2 in mijn tuner stop, dan werkt alles geen probleem meer !!! laugh.gif" border="0<P>Groetjes<P><BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0<p>[ 01-10-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Satbandit<P>Herrinner je mijn email van 28 september j.l. nog waarin ik jou hierover al geinformeerd c.q gewaarschuwd had! <P>Ik vroeg o.a. welke versie jij vanaf dat moment zou gaan proggen, waarop jij schreef Amon 4.0 Nieuw!? Hetgeen ik nogal risicovol vondt, maar ja zo duur zijn die OTP's nu ook weer niet. Ik heb vandaag gelezen dat er ook OTP's zijn die je kunt flashen, interessant?<P>Hier en daar beweert men hetvolgende:<P>Jethro Tul says:<BR>"Amon 4.0 had a 30 day time limit....amon 2.1 and 2.2 dont. Updates from the 2.1 and 2.2 onwards will all have the time limit or else they need to be connected with a pc to work. Amon patch 4.0 was made for study purpose and an eeprom was suggested and not an Oprom just for the sake to be re-programmed each month.........<BR>Allsas4.1 will soon be out and this will need to be connected to the pc all the time to work via camexplorer......... ".<BR>Dit verklaart waarom Amon 4.0 niet meer functioneert.<P>@Belsat<BR>Nederlandse zender nu ook al, ga ik gelijk effe checken. Is mij vanmorgen echter niet opgevallen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is dacht ik ook een amon 2.3 en volgens mij heb ik ergens iets gelezen over een amon 3, iemand hier ervaring mee?<P>Het bestand wat Amon 2.3 zou bevatten te downloaden van: <A HREF="http://muurman.dhs.org/sat" TARGET=_blank>http://muurman.dhs.org/sat</A> <P>Mocht dit geen juiste zijn dan a.u.b. graag melden dan verwijder ik hem a.s.a.p.<P>Wat is nu de beste amon versie ? 2.1, 2.2 of ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb even een paar zenders ( rtl4, canal+ red, ned2) een aantal minuten per kanaal geprobeerd. geen probleem. De seca zenders werken bij mij niet meer sinds vandaag, maar dat kan komen doordat ik geen juiste seca codes in mijn silvercard2 heb voor october.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zojuist die amon 2.3zip binnengehaald, maar als ik die unzip vraagt ie een pasword, en die staat er niet bij . wie weet meer ??<BR>gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ook na invoer bij mijn canal+ nl SECA zenders weg. Is er nu dan nog maar 1 oplossing en teruggaan naar amon 2.2 of ...<BR>Wat is werkt er niet in amon 2.2 wat wel werkt(e) in amon4?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versie 2.2 werkt nog steeds OK voor Irdeto Seca en Viacess middels Fun 3in1 of Ds9/Silvercard.<BR>Versie 2.2 werkt ook op een originele MOSC waarbij Betacrypt (PW) niet is inbegrepen.<BR>Juist bij versie 4.0 was dit extra, dus PW met originele MOSC.<BR>Advies: Load v2.2 !!!!!!!!<P>Blijft de vraag wat er met de extra MOSC mogelijkheid voor Irdeto in v4.0 is veranderd ten aanzien van SECA (in Irdeto), uiteindelijk toch de 1e doelstelling destijds van Amon.<P>Ikzelf denk dat er oplossingen zijn in een soort Seca datum blokker via de irdviasec_AT90S8515_flash_V2_4.hex of een progje via de PC naar de bekende Eprom in de cammodule. <BR>Wie o wie heeft de weg naar dit "Seca-Pad" al gevonden.?????????????/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...