Ga naar inhoud


[Nokia] Groot probleem met Amon V4.0 Taq,kiosk,C+nl


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe zit het nu met die timer in de alsas 4.0 is dat volledig verleden tijd!<BR>Of zijn we bij de volgende key wissel terug een nieuwe eeprom aan het zetten.<BR> <P>Ik weet ook dat er problemen zijn geweest met de amon 2.1 in viaccess codering!<BR>Zijn deze nu volledig weggewerkt met de Alsas 4.0. confused.gif" border="0 <P><BR> Groeten Clarke wink.gif" border="0

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Hoe zit het nu met die timer in de alsas 4.0 is dat volledig verleden tijd!<BR>Of zijn we bij de volgende key wissel terug een nieuwe eeprom aan het zetten.<P>Ik weet ook dat er problemen zijn geweest met de amon 2.1 in viaccess codering!<BR>Zijn deze nu volledig weggewerkt met de Alsas 4.0. <P><BR>Groeten Clarke <P><HR></BLOCKQUOTE><P>Lees bovenstaande bericht eens....<p>[ 08-10-2001: Message edited by: NvBgm ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NvBgm<BR>Ik ben het helemaal met jou eens! <P>@Other Satfreaks<BR>Als je nooit meer een nieuwe eprom wil kopen moet je gewoon een flashbare kopen, of zullen we deze dan maar voortaan FunPROM noemen? Natuurlijk moet je niet vergeten ook nog effe een PLCC-Voetje (FUN-Socket) in je CAM te monteren.<P>De SST27SF512-70-3C-NH is een gelijkwaardige en nog sneller ook (70ns)!<P>Good Lucky,<BR>Lucky Star<BR>(Funcard + Funsocket + Funeprom)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, jongens...wat een vooroordelen.<P>Ik was net begonnen met het uitvogelen hoe het met die keys zit. Ben er nog niet zo lang met deze leuke hobby bezig. Als ik een eeprom bestel, dan duurt het in iedergeval toch ruim een week voordat ik 'm heb. En dat is toch weer een week niks doen. Mag ik dan een beetje balen.<P>Relax guys!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marc<P>Levertijd van 1 week? Tja, er zijn snellere adressen, ook voor de geprogde 27SF512 eprom (helaas wel onder rembours).<P>Voordat iedereen mij nu een PM gaat sturen, lees eerst effe bij Yahoo, subject 1985!<P>Suc6,<BR>Lucky Star<p>[ 09-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een 'verloop' printje in elkaar gesoldeerd om met een gewone (DIP) EPROM programmer de PLCC te gaan progammeren.<BR>Maar dat lukt niet te best! Kan ze zelfs geen 2 maal na elkaar identiek inlezen... laat staan gaan schrijven.<BR>Een gewone DIP eprom leest dat kreng zonder problemen.<BR>Met wat branden jullie je OTPs?<P>Begint wel een beetje Off topic te worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Verander op adres:<P>7CA2: 01 in 00<P>7CAC: 00 in 01<P>Dan loopt alles weer.<P> <HR></BLOCKQUOTE><P>Lijkt daadwerkelijk in orde. Bedankt voor de tip. Was nog niet in MM9500-group aan het spitten geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor white knight :ik heb hier een EPP2. Ik heb ook zo'n verloopprintje gemaakt , en daar heb ik met succes een otp mee geprogt , helaas met amon 4 dus voorlopig alleen irdeto. Nu ben ik bezig om een verloopprint te maken met een plcc steker ( mislukte eprom doorgeboord ) en een dil28 voetje. De dbox staat open met de display er boven op , dan kan de cam met die dil eeprom er toch in . Die dil eeproms zwerven overal ( moederborden )<BR>gr trust<p>[ 09-10-2001: Message edited by: trust ]

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Trust:<BR>Heb me er nog eens over gebogen... en blijkbaar zat de OTP te diep in het PLCC voetje waardoor er slechte (of geen) contact was tussen de IC en de voet!<BR>Werkt nu wel!<P>Bedankt want ik had het al opgegeven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor Diavolo:<BR>Heb jij de nieuwe versie (07CAC en 07CA2) geprobeerd?<BR>werkte het bij jou? Mijn cam werkt geheel niet als ik die nieuwe Eprom insteek.<BR>Zal wel weeral aan mij liggen confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben al 2 weken aan't kl*ten. Heb alsas 4 op m'n eprom in mijn 2.3/1.13f cam (cam word herkend) dvb 2000b5-em en de settings van satlook 09-10-01 / fun 3in1. irdeto = oke . Seca na een paar minuten 2 sekonden beeld , dan blokt ie . Wat staat of doe ik verkeerd . confused.gif" border="0mad.gif" border="0

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEVONDEN cool.gif" border="0cool.gif" border="0 <BR>de channel-lijst was niet goed.<BR>met settings 3in1 voor astra/hotbird werkt het als een speer. IK had mezelf beloofd om als ik het werkende had , ik naar bed mocht.<BR>Maar nu ik al dat moois zie , blijf ik nog even op laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>gr. trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...