Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Als ik op guide en dan menu druk, dan verschijnt er een bal op m'n scherm (dvb2000 v2.0ß5). Is dit ergens goed voor of een geintje van ons aller vriend, Uli
Dr. Humax Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Zitten vanaf het begin van DVB 2000 verborgen geintjes in de software. Zag zelfs een pagina in PDF formaat waar ze dat soort dingen verzamelden. Meestal hetzelfde hoor.<P>p.s. Doet je klok het weer op tijd?
station_hendrik Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 @ HJ Koornstra<P>Probeer Guide>Menu maar een met DVB1820-SANDRA. Dan komt er een blauw menu te voorschijn... --> Windows logica: Afsluiten onder Start
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 yeah, weet ik, daar zag ik voordat ik ging upgraden naar v2.0ß5DR2. Ik zag dat hier de blocker ingeschakeld stond. Nou heb ik op het forum iets gelezen dat wanneer je je blocker hebt ingeschakeld en je voert een upgrade uit, je blocker ook in de nieuwe versie blijft ingeschakeld. Klopt dit? Ik kan het nl. niet terugvinden in de nieuwe versie.
Aanbevolen berichten