Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

een nieuwe beta versie van dvb is uit...

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

moet je me wel even zeggen waar je beta versie 6.0 kunt halen want op alle sites<BR>staat er duidelijk dvb2000 beta 5

Geplaatst:

Moeten we alleen even wachten op de ECM-patch daarvoor. Anders wordt kanalen inlezen en kijken zo lastig....

Geplaatst:

Hallo<P>Wie weet wat de beta-6.0 meer kan dan de <BR>beta-5.0.<BR>Heeft het zin om de beta-6.0 in de d-box<BR>te zetten?.<P>Groetjes Sjefke..

Geplaatst:

Waneer je op de originele site waar je dvb2000 beta6 download ook eens kijkt wat er veranderd is dan is deze vraag overbodig.<BR>Maar op niet originele sites zal dit wel eens vergeten worden..<P>Maar op <A HREF="http://www.dvb2000.org" TARGET=_blank>www.dvb2000.org</A> kom je altijd alles te weten.

Geplaatst:

Heb deze versie uitgeprobeert omdat mijn CAM steeds vastliep "na de aanpassingen".<BR>Helaas is deze versie veel trager als vorige versie.<BR>Is er al iets op gevonden bij het vastlopen van mijn CAM.<BR>Ik kan namelijk alle NL en duitse kanalen bekijken maar na omschakeling naar TEQ. of KIOSK of eender welk zuiders kanaal moet ik mijn CAM resetten en kan ik mijn er*t*sche film of documentaire voort bekijken...<P> confused.gif" border="0laugh.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Regelmatig kun je ook lezen over de <BR>SandraPatch<P>Wat is tov... DVB2000 5.0 de voordelen..<P>Is deze sneller met overschakelen ????<P>Leon

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.