Gast Geplaatst: 4 oktober 2001 Delen Geplaatst: 4 oktober 2001 Met downloaden van software (met Nokia download server 1.2) geeft het display na een tijdje de volgende melding: Download rejected error 54 en dan B2.00UnS . Wie weet wat er aan de hand is ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr. Humax Geplaatst: 4 oktober 2001 Delen Geplaatst: 4 oktober 2001 Zou kunnen zijn dat die versie niet helemaal jofel gedownload is. Probeer eerst eens een oude versie die wel goed bij je werkte. Als dat wel goed gaat, download je gewoon opnieuw de versie op de orginele site van DVB2000. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 En tijdens het downloaden van de software naar je MM geen of zo min mogelijk andere zaken op je PC doen. Screensaver die actief wordt of een virusscanner wil nog wel eens roet in het eten gooien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 Heb 2 receivers 9200 en 9500 met oude software ook proberen te upgraden.<BR>Kreeg juist hetzelfde probleem en symptomen.<BR>Blijkt dat ik bootmaster moet upgraden.<BR>Misschien dat dit het probleem hierboven is.<BR>Nu moet ik nog iemand vinden die mij de proceduren en software kan leveren voor dit alles.<BR>Alle begin is moeilijk...<P>Tot ziens in Breda op 7 oktober...<P>PREP Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 Ik heb al verschillende nieuwe versies geprobeerd, steeds het zelfde. Misschien dus bootloader vernieuwen. Weet iemand dan welke versie bootloader je dan moet gebruiken. Ik kan namelijk niets vinden over welke versie (als er reeds al DVB2000 in staat) je moet gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr. Humax Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 @ ICS @ boerkenaas<BR> <A HREF="http://www.satinf.com/" TARGET=_blank>http://www.satinf.com/</A> <P>Op deze site vind je bij DVB2000 stuf alle software en info die je nodig kan hebben voor je Nokia. Ik heb zelf Bootloader 2.10 Uns. Bootloaders kan je er alleen met een BDM-Interface opzetten. Suc6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 Thx voor de info.<BR>Moet een BDM gaan zoeken of gaan maken.<BR>Heb al op site gevraagd achter schema of info.<P>Tot ziens in Breda op 07 oktober<BR> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Delen Geplaatst: 5 oktober 2001 Bedankt voor alle info. Moet alleen effe een BDM interface maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten