Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zit hier thuis intern te sharen met een radegast server maar ik word een beetje moet van om steeds te schakelen tussen de emu's ivm taq, primafila en de radegast share.

Nu heb ik gehoord dat het mogelijk is om de radegast share te laten draaien in combinatie met de newcamd, wie kan er uitleg geven hoe dit werkt dus newcamd omzetten naar radegast.

alvast bedankt

Geplaatst:

In het pakketje van newcamd staat een directory radegast. Radegast executable naar var/bin. Radegast.cfg wijzigen en naar var/tuxbox/config (deze radegast.cfg goed lezen!!!). Newcamd.conf de juiste CWS = invullen en het moet werken!!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

hallo all

ik werk nou met de hydra final werkt zeer goed maar ook ik kom er niet uit met het sharen

wie weet wat ik moet doen? ben er nog niet echt in thuis al heb ik er twee

moet zeggen dat dat met Ronaldd een stuk makkelijker ging

Geplaatst:

ff heel eenvoudig

zorg ervoor dat je radegast in /bin hebt staan, zit in origineel archief als radegast.ppc

pas de init aan in /var/etc

zet hier een regel bij

radegast

nu de radegast.cfg aanpassen

RADEGAST_SERVER = 01:0:192.168.0.252:666:0

of wat jouw ip of poort van de server ook moge zijn.

Nu gewoon newcamd opstarten.

Je hebt nu verbinding met je radegast server via newcamd.

CU

Red

Geplaatst:

maar moet dan de newcamd.conf niet aangepast worden zodat hij intern de newcamd omzet naar radegast ? ik ga in ieder geval je raad opvolgen en uittesten.

is die radegast.ppc verzie 2 of versie 3 ? mijn config is namelijk voor de 3 versie

Geplaatst:
Citaat:
Kom op jongens, ff zoeken naar newcamd. is onderlaatst een heel topic over geweest. Compleet met voorbeelden

Kan best, maar daaruit kwam ook naar voren dat dit dus niet werkte op de Image van Ronaldd 1.08. Of heeft hier imenad inmiddels wel een oplossing voor gevonden?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen