Ga naar inhoud


[Nokia] Amon V5 ? wie heeft deze al getest ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<BR>Op de poolse uploadserver staat een "Amon5.zip" met daarin "alsas5" binfile....<BR>Heeft iemand deze binfile al getest in de Nokia CAM ?<BR>Ik ben erg benieuwd of het een fake is of dat er nu inderdaad een oplossing is voor de problemen die zich met de V4 voordoen...<P>Grtz, Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er staat daar nog veel meer:<P>allsas4-patch.bin (54.130 bytes)<BR>allsas4-secapatched.bin (65.536 bytes)<BR>allsas5.bin (54.130 bytes)<P>Tja, wat is nu de goeie danwel beste?<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, foutje, bedankt!<BR>Ik dacht dat ik ze in Polen had gezien, maar als je ze allemaal bij elkaar wil zien moet je gewoon bij Yahoo wezen.<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>@ Luckystar > Thanks, ik was die groep eff vergeten.<BR>En dan nu herhaling van mijn vraag: <BR>Heeft iemand 1 van de bovengenoemde files al getest ?<BR>Ik vond dat de V4 toch super werkt(e)... :-(<BR>Hopelijk gaat het feest binnenkort verder..<BR>Grtz , Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb reeds de volgende info verzameld, het ziet ernaar uit dat er 2 mogelijke oplossingen zijn om een werkende CAM te krijgen?<P>METHODE1 (nieuwe proggen):<BR>Het schijnt dat de Amon4a versies de goede zijn, je kunt dit controleren door te checken of de bytes op adres $0B225 verandert zijn van BF 01 (HALT) in 46 FF (RET,NOP).<P>M.a.w. staat er 46 FF dan heb je de werkende file! Je kunt natuurlijk ook de originele Amon4 file zelf effe aanpassen!<P>METHODE2 (AllSas4 OTP werkend maken):<BR>Nog leuker, het schijnt dat je een reeds geprogrammeerde AllSas4 OT Prom zelfs nog werkend kunt maken?<P>Hi FOR ALL!!!, if you like to use again your old "AllSas 4 OT Prom " with the timer inside you can use it, IF YOU READ OUT YOUR .....PROM AND CHANGE THE VALUE ON ADDR. 7CA2 WITH " 00 " the old value was " 01 " AND WRITE BACK TO THE PROM WITHOUT "BLANKCHECK"!!!!!!!!!!!!!!!!!SECA will work again!!!!!!!<P>Heeft iemand al ervaring met één van beide opties, ik beschik namelijk nog niet over een programmer en ook niet meer over een geprogde AllSas4?<P>PS: De afwijkende grootte van de eerder aangeduide bestanden ligt aan de manier van opslaan.<P>C Ya,<BR>Lucky Star<p>[ 07-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sathobbyhisten,de amon V5 ("Amon5.zip),<BR>Inderdaad het is een fake binfile !!<BR>Werkt totaal niet,alsook am4patch rolleyes.gif" border="0 <BR>Zelf getest<P>Groeten<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 07-10-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satbandit<P>Bedankt voor het controleren van de juistheid van deze beweringen, weten we meteen dat er mensen zijn in de Yahoo-groep die onze hobby behoorlijk zitten te verzieken, toch?<P>Ik hou het wel bij mijn Amon2.1 versie, werkt nog steeds perfect!<P>Thanks,<BR>Lucky Star<p>[ 10-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...