Ga naar inhoud


[Nokia] Flashbare Eeprom in de Nokia CAM iemand ervaring ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<BR>Heeft iemand misschien ervaring met het vervangen van de OTP Eeprom voor eentje die je wel meerdere keren kan flashen ?<BR>Zo ja: Welk type heb je gebruikt en hoe draait het ?<BR>Ik heb tot nu toe alleen messages gezien met mensen die op zoek waren naar een flashbare versie en wel specifiek dit device: SST27SF512-70-3C-NH.<BR>Helaas nog nooit over ervaringen gelezen...<BR>Het vervangen van de OTP voor een Flash lijkt me nu geen overbodige luxe meer ;-))<P>Grtz, Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja en ik heb de versie Amon4.0 op mijn CAM en dit is zeer droevig...<BR>Het schijnt,zoals de zon soms,dat men via een achterdeurtje een bepaalde wijziging kan aanbrengen aan de software zodat het wel werkt.<BR>Maar hier ga ik niet op wachten en schaf ik mij een 2.1versie aan totdat de zon terug schijnt...<BR>Maar ik twijfel er niet aan dat de zon zeer snel terug zal schijnen met al die keikoppen hier op net.<P>In blijde verwachting... wink.gif" border="0 boerkeaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Amon V4.0_cor=(timer removed)werkt 100 %<BR>werkt ook op orgineel irdeto kaarten pw en C+<BR>Alsook Amon V2.1 is uitstekend, maar alleen 9 prov-id.<BR>2.2 zoals 2.1 maar alleen c+nl geen pw.<BR>2.3 Is Fake,geen Amon soft.<BR>3.1 No publiek soft, is no 1 geworden.<BR>4.0 timer probleem,is alleen bestemd voor educatieve doel.<BR>4.0 Gepatch,is zoals V4.0 van nu.<BR>5.0 is Fake !!!!<BR>Advies amon v2.1 of 4.0_cor <BR>De zon zal zeer snel terug schijnen shocked.gif" border="0<P>Groetjes <P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0<p>[ 10-10-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...