pillie Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Ik heb vorige week een MSI 5950 ultra 256MB videokaart gekocht en nu had ik bij de kaart een S-VHS kabel erbij gekregen die je d.m.v adapter op de 5950 moet aansluiten. Dat heb ik dus gedaan maar de kwaliteit van de S-VHS kabel is slecht en heb ik daarna een gewone video kabel(geel) aangesloten en toen was het beeld perfect. Die gewone video kabel is wel van een goed merk en die S-VHS kabel is een heel dun ding. Kan iemand mij vertellen of dit aan de kabel ligt of hebben meer mensen problemen met de TV-OUT op de G-FORCE met S-VHS. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Ome Merde Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 zwart-wit beeld toevallie ? merDe deze ruimte is te huur
pillie Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2004 Ik heb wel kleur met S-VHS maar met veel strepen en trillingen en ik heb nog geen goede S-VHS kabel aangeschaft om te vergelijken. Het is net of er aan alle kanten een magnetisch veld is en dat heeft er mischien mee te maken dat de kabel niet goed is afgeschermd want ik vind de kabel vrij dun. Het eigenlijk schandalig dat als je een kaart koopt van 400 euro en dat er dan zo'n kwalitatief slechte kabel bij zit. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen