Duikertje Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Heb sinds kort een dvd speler van het merk Yamaha type S550. Deze kan DIVX files afspelen en doet dat goed, maar ik heb een cd gemaakt waar een DIVX bestand opstaat en heb daarbij ook een SRT file (ondertiteling) mee gecopieerd die exact de zelfde naam heeft als de DIVX file. Maar het volgende probleem doet zich voor, hij speelt de film perfect af en hij geeft ook aan dat hij een ondertiteling ziet maar hij neemt hem niet mee in de film ra ra hoe kan dit. Is er misschien iemand die deze dvd speler kent en de oplossing weet wat ik moet doen om dit probleem op te lossen.
jacobus Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 ik heb ergens gelezen dat de naam van de film cq ondertiteling niet langer mag zijn dan 9 tekens. Misschien heeft t daar wat mee te maken Ik ga er trouwens vanuit dat je n speler hebt van Yamada
Duikertje Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2004 Citaat: ik heb ergens gelezen dat de naam van de film cq ondertiteling niet langer mag zijn dan 9 tekens. Misschien heeft t daar wat mee te maken Ik ga er trouwens vanuit dat je n speler hebt van Yamada Nee het merk van hierboven met type nr klopt. En de film is Ice Age dus die titel is niet te lang.
SmuttiO Geplaatst: 18 augustus 2004 Geplaatst: 18 augustus 2004 Blijkbaar ben je niet de enige met dit probleem http://forums.divx.com/viewtopic.php?topic=60649&forum=21 Staat er wel ind e handleiding vermeld dat ie met ondertitels overweg kan ? DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Duikertje Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2004 Citaat: Blijkbaar ben je niet de enige met dit probleemhttp://forums.divx.com/viewtopic.php?topic=60649&forum=21 Staat er wel ind e handleiding vermeld dat ie met ondertitels overweg kan ? Dit had ik ook al gevonden,maar ik dacht dan deponeer ik die vraag hier misschien dat er hier iemand is die heet weet. Maar in iedergeval bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen