Gast Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Hallo mensen, Ik heb een vraagje: Ik heb de Samsung dsr9500 met een motor op schotel waardoor de schotel dus auto draait. Als k naar 'Hotbird' zit te kijken en ik wil naar 'Athens' kijken op 'Astra 1' dan draait ie er niet automatisch heen, dat moet ik handmatig doen, terwijl als k van 'Astra 1' naar 'Hotbird' breng, dat ding wel automatisch draait en goed op zn plaats staat. Hoe kan dat? Wat moet ik doen zodat ie naar alles automatisch draait?
Gerdy Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Citaat: Ik heb de Samsung dsr9500 met een motor op schotel waardoor de schotel dus auto draait. Ja beste vriend; de schotel zal "automatisch" draaien nadat je hem goed zult geïnstalleerd en geconfigureerd hebben. Ik vermoed dat jouw motor een "diseqc motor" is... Dat is ook een hele klus en wordt zomaar niet in enkele lijntjes uitgelegd! Lees wat rond in het forum "schotelpark" en je wordt wel wat wijzer wat je te doen staat! Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen