Ga naar inhoud


[Nokia] nokia 9301s vastloper


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een NOKIA 9301S orginele italiaanse bak staan die een beetje vreemd doet.Als ik hem aan doe start hij op op P3<BR>en geeft hij een groene software update balk aan.Daarna vraagt hij of ik de prog wil zien.Als ik ok druk zit hij muurvast.Dan moet hij van stroom af en opnieuw worden opgestart.Het ligt volgens mij niet aan de files want die werken wel.het is puur bij de P`s bij andere kanalen werkt alles perfect.werk hier wel met de orginele italiaanse files dus dat moet geen probleem opleveren volgens mij.signaal is ook goed zit op een dikke 4.software is versione 38<BR>produttore oem 6 aggiornamento produtt.2 aggiornamento sw 0.<BR>WIE WEET RAAD<BR>grtz hendrik b confused.gif" border="0confused.gif" border="0frown.gif" border="0 <BR>dit alles op HOTBIRD

Link naar reactie
Delen op andere sites


maar heb je het menu dan nog in het italiaans?? heb er zelf de orginele v15 soft opgezet en alles werkt hier ook weer maar ik heb nog een 9301s staan met italiaanse soft erin wou ik gebruiken omdat de serv.knop nu ook te gebruiken is met italiaanse software en met de nlversie niet<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0 <BR>grtz hendrik b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...