Gast Geplaatst: 16 augustus 2004 Geplaatst: 16 augustus 2004 Is het mogenlijk om codering 4.2.2 nu te kijken met de dreambox ik krijg geen beeld
Littlesat Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 Ja, Via tuxbox kun je op je PC-kijken Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 Ik heb tuxvision enzo geinstalleerd. Op de 4.2.0 zenders werkt het perfect maar met 4.2.2. signalen krijg ik haperend beeld, zo erg dat het niet te zien is. De waardes stijgen van 1800 kbit voor 4.2.0 naar 9600 kbit voor 4.2.2 (sorry ben naam vergeten van de waarde ik zit op me werk). Ik heb gewoon een 100mbit netwerkje dus ik snap niet waarom dit niet lekker loopt. Iemand ervaring hiermee?
Gast Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 ik draai de laatste van ronald daar zit toch tuxbox in. wat bedoel je met tuxbox op de pc draaien ik snap het niet.
Littlesat Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 Ik zou maar even sjerome lezen. Daar staat alles uitgelegd. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen