Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia (terug) ombouwen


Gast

Aanbevolen berichten

guys, wellicht is deze vraag al eens eerder gesteld maar ik loop me rot te zoeken naar dit onderwerp.<BR>Ik wil nml. een 9600 waar nu dvb2000 in staat terug proggen naar CI FTA software oftewel de originele Nokia SW.<BR>vraag me niet naar de reden, maar ik wil het nu eenmaal.<BR>thnkx.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De juiste bootloader staat er dus al in.<BR>BDM interface eraan, transbox op je pc gebruiken, de software staat oa. op de nokia site.<BR>zal inderdaad maar niet vragen waarom, want begrijpen zal ik dat toch nooit, maar moet geen probleem zijn.<P>moet trouwens ook via rs232 kunnen met serialdownload (denk ik)<P>peter

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt tot zover, laatste versie CI2.6 is gedownload via nokia site, maar wanneer ik deze er zet via de BDM interface krijg ik na programmeren een Error 63 foutmelding en Re-boot ! in het display te zien.<BR>Bootloader is CI1.06 hetzelfde probleem krijg ik ook als de B200Uns erin staat.<BR>Schiet nog niet echt op zo. frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is eindelijk gelukt met een BDM /Transbox demo en CI2.6 en CI106 als bootloader.<BR>Maat wat een gekloot zeg, pas na 3 uur had de 9600 weer wat leven in z'n donder.<BR>Wat dat betreft werkte DVB2000 (vele) malen beter, maarja als je doosje over gaat naar een andere eigenaar die geen snars afweet van DVB2000 zit er niets anders op dan Foolproof software erop te zetten. smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...