Ga naar inhoud


[Nokia] nokia 9902 software update 1.1


Gast

Aanbevolen berichten


Yes, klopt helemaal!<BR>Ik heb 'm sinds vrijdag in m'n ontvanger zitten en kan nu zonder horten en stoten naar opnamen kijken als de ontvanger op een gecodeerde zender staat!!<BR>Hoera, dus eindelijk ook genieten van de 'pauze-recordings' laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij toevallig een software voor de nokia<BR>9303s,ik zou de ned.versie20 willen ingooien<BR>samen met de ppv-patch.<BR>Het is mij gelukt bij de strong8000 en de nokia 9301s en sins dien kan ik weer alles ontvangen.daarvoor zat er de v29 in?(ita).<BR>Ik heb het geprobeerd bij de nokia9303s en als ik op start duw krijg ik onmiddelijk een foutmelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de 9303 moet gepatched worden, dus via computer andere firmware erin schrijven, op de 9902 zit een funktie software upgrade via satelliet, dus een originele software upgrade van nokia, heeft niets met ppv kanalen te maken.<BR>en inderdaad zeer binnenkort ook op de astra te upgraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo. Ik ben al lang naar de software aan het zoeken voor een Nokia Mediamaster 9601S.<BR>Het is een gehuurde ontvanger die ik van Via digital hier in Spanje heb.<BR>Ik heb me een jaar geleden af gemeld maar ze hebben het ding nooit opgehaald.<BR>Dus nu heb ik er een Aston module in gezet en kan ik de Astra kanalen ontvangen.<BR>Er zijn enkelen problemen die waarschijnlijk door de software van Via Digital veroorzaakt worden.<BR>Daarom mijn vraag: wie heeft de software voor de Mediamaster 9601S of wie weet waar ik het kan Downloaden.<BR>Jullie kunnen me ook per E-Mail helpen. Dat is makkelijker voor me.<BR>buter@wanadoo.es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...