kjonker1 Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 Heb een vraag hierover,als ik een abonnement neem voor de premiere kanalen en die afsluit heb ik dan een andere receiver nodig. Of kan ik het kaartje in mijn Extreme ontvanger doen. En waar kun je zo'n legale abonnement afsluiten, hierover graag reactie via PM. Het is niet voor mezelf maar van een duitse collega van mij. Alvast bedankt kjonker Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
prutsie Geplaatst: 17 augustus 2004 Geplaatst: 17 augustus 2004 Die Duitse collega kan beter via vrienden, kennissen, of familie even een abonament in Duitsland afsluiten dan via allerlei omwegen in NL. Dat scheelt een hoop euries. Verder heeft Premiere vaak acties waarbij je de ontvanger (een d-box-2) er min of meer bij cadeau krijgt als je een jaarcontract afsluit. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
kjonker1 Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2004 Mijn duitse collega haar vriend heeft een NL extreme ontvanger ,werkt die kaart of iets anders daar gewoon mee ? Of moet je daar een andere ontvanger ervoor hebben ? groetjes kjonker Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen