Ga naar inhoud


[Nokia] Terug naar Nokia


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Humax 5400 met CAM 3.2. Maar ik ben er niet blij mee, dus ga ik terug naar de Nokia 9800S. Veel sappiger beeld etc...<BR>(als iemand hem wilt kopen...... dan een PM a.u.b.)<BR>Maar ik zie hier veel mensen over Amon x.x spreken. Wat is dat? Is dat een soort AllCam maar dan voor de Nokia? Zo ja, op welke URL vind ik meer info hierover?<P><BR>Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

yep...<BR>dit is een allcam met een byzonderheid..<BR>hiermee kan je met een irdeto-cam ook andere encryptie systemen decoderen(irdeto,seca en viaccess).<BR>spaart je twee cams uit...

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat er toch meerdere tevreden Nokia 9800S bezitters zijn. smile.gif" border="0 <P>Ik heb er ook al weer ruim een jaar een, en ben er zeer tevreden over.<BR>Het lijkt soms of "de hele wereld" een Humax heeft,(Niet verwonderlijk gezien de mogelijkheden) maar er zijn ook nog andere leuke ontvangers.<P>Allsas is voor een Irdet* CAM, zoals in de 9500 zit. Niet voor een CI, welke in de 9800 zit.<P>- Voor Seca werkt Aston 1.05 prima in de 9800.<P>- Viaccess is embedded, en werkt perfect!<P>Als je nog aan een oude Irdeto 4.6SE of 4.7SE kunt komen, dan kun je deze laten werken met de DS9 files.<BR>Emuleren met de PC werkt hier perfect, maar met de silvercard II werken de PPV kanalen (nog)niet. Voor de rest werkt het wel perfect, en schakelt hij ook perfect tussen ird/sec/via.<P>Voor meer info over de 9800 zie <A HREF="http://satellite.ontheweb.nl" TARGET=_blank>De nederlandse Nokia 9800 info site</A><P>Groeten,<P>Twinsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...