Ga naar inhoud


[Nokia] Welke eprom nu plaatsen????


satclarke

Aanbevolen berichten

Los van de kwaliteiten van jouw lezen door de diverse forums, het is al heel veel keren behandeld. Ikzelf heb enige tijd gemeld;<P>Versie 2.2 werkt nog steeds OK voor Irdeto incl B-crypt(PW), Seca en Viacess middels Fun 3in1 of Ds9/Silvercard.<BR>Versie 2.2 werkt ook op een originele MOSC waarbij Betacrypt (PW) niet is inbegrepen.<BR>Juist bij versie 4.0 was dit extra, dus PW met originele MOSC.<BR>Advies: Load v2.2 !!!!!!!!<BR>Inmiddels 40 modified, dus zeker OK

Link naar reactie
Delen op andere sites


@clarke1<P>Mijn vader had tot vandaag geen problemen met Amon2.2, echter sinds vandaag doet bij hem cinedome het niet meer (rest nog wel)!<BR>Er zijn blijkbaar ook diverse 2.2 versies in de omloop en ik dacht tot vandaag dat mijn vader een maagdelijke versie had! Gisteren liep namelijk alles nog perfect!<BR>Ik heb zelf sinds gisteren Amon4.0 modified (op een flashbare eprom), en deze loopt super! <P>@DvSat<BR>Volgens mij heb je clarke1 nu toch wel een beetje onzeker gemaakt met je antwoord: (Load 2.2!!!!, maar 4.0 inmiddels ook OK?)<BR>Wat is nu jou aanbeveling? houden bij 2.2 of LOAD: Amon4.0?<P>Mijn advies: LOAD AMON4.0 (OK)<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucky Star <BR>Het is niet de bedoeling geweest iemand onzeker te maken, ik citeerde als hulp enkel uit mijn schrijven van enige tijd terug.<BR>Ik had nu dit schrijven enkel aangevuld met v40 welke sind afgelopen maandag ook weer goed werkt.<P>Taz van je Cinedom bij je Vader kan ik melden dat ik met V2.2 ook wel eens "invang"<BR>problemen heb in combinatie met een FUN en SAS004 in de cam, bij een vriend welke SAS003 in de cam is dit probleem absoluut niet aan de orde.<BR>Een cam reset doet bij mij wonderen.<BR>Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dvsat<P>Blijkbaar weet jij toch al iets meer over die Amon 2.2 versie dan mij! Wat bedoel je precies met SAS004 en SAS003 in de cam? Betreft het hier een nieuwere Amon 2.2 versie? Zo ja, hoe kan ik zien welke SAS00x versie er in mijn CAM zit? Dan kan ik ook eens controleren waarom mijn vader zijn Amon2.2 tot gisteren toe zo goed heeft gelopen.<P>Thanks,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucky Star,<P>Neen, SAS004 of SAS003 is de versie van de "Irdeto" processor (nabij connector)in de cam module en dus niet de software versie (bijv Amon V40) welke wordt gebruikt in de Eprom. <P>Overigens heb ik soms bij al het gewissel van de Eprom (testen van versies etc) in het voetje soms ook wel eens dat de cam moeilijk doet. Opnieuw de Eprom in het voetje doet soms wonderen.<BR>Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot zover loopt de gepatchte Allsas 4 perfect, ook met OC key. het voordeel is dat ie perfect omgaat met MOSC-kaartjes.<BR>Met de gepatchte 4.0 versie is het OC-key probleem opgelost, maar iwe weet wat voor "easter-eggs" er nog meer ingebouwd zijn...<P>Zoals het nu lijkt is de gepatchte allsas4.0 de fijnste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke eprom kan je nu het beste steken in je Nokia allcam??<P>Ik lees en hoor van verschillende mensen dat er meerdere timers zitten in de alsas 4.0 waarvan er nu ééntje is uitgeschakeld + er een groot probleem is met de seca 0c key? frown.gif" border="0 <P>Wat met de amon 2.1/2.2 zijn die geschikt voor het volledige betacrypt systeem. confused.gif" border="0 <P>Het zijn allemaal wat veel vragen! <P>Maar door alle formus heen zie je niet meer wat wel / niet kan, graag eens wat duidelijke antwoorden zonder het irriterende antwoord lees eens de vorige de vorige topic!<P> Groeten Clarke wink.gif" border="0

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...