Ga naar inhoud


[Nokia] Hoe AllSas 4.0 patchen ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<BR>Ik heb m'n Nokia MM9500 omgebouwd en momenteel zit er AllSas 4.0 erin.<BR>Zoals jullie wellicht weten is daarmee een probleem zodat ik nu zonder seca zit.<BR>Hoe moet ik tewerk gaan om dit euvel te verhelpen. <BR>AllSas 4.? gepatchte versie er laten inzetten ?<BR>Wie kan dit doen voor mij?<BR>Alvast bedankt voor alle info....

Link naar reactie
Delen op andere sites


lucske en yooda-2000 :hebben jullie in dit forum (grote problemen met Amon 4 ) niet gelezen ? ik denk dat daar het antwoord wel staat.<BR>gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>Ik heb inderdaad die berichten volledig doorgenomen. Wat hieruit duidelijk is, is dat AllSas 4 niet deugd en dat je beter af bent met Amon 2.1 of 2.2, of de gepatchte AllSas 4. Mijn vraag was echter HOE dat moet veranderd worden. Is zo'n chip te herschrijven of Moet hij vervangen worden ?<BR>Er zit een ATMEL AT27C512R in. Als dat dan inderdaad kàn, HOE dan ??<BR>Alle reacties nog steeds welkom...<P>Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook dat staat wel degelijk in eerder genoemde thread beschreven, maar dan nog maar eens .<P>Als eerste schrijf je dat JE JE nokia hebt omgebouwd. Dus neem ik aan dat JE dan weet wat JE moet doen. Heb JE hem laten ombouwen dan begrijp ik JE vraagstelling beter.<P>de 27c512 met Allsas40 moet vervangen worden door een andere 27c512 met de gepatchte Allsas40.<P>Ik denk dat het nu wel duidelijk is.<BR><B>JE JE</B><p>[ 14-10-2001: Message edited by: NvBgm ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...