Ga naar inhoud

Website klaar hoe nu verder?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet alleen dat de folder www heet en dat de site index.html moet heten..

Groetjes Ronald..

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Deze onderstaande info stondt in het mailtje die ik van hen kreeg..

LET OP:

uw domeinnaam verwijst naar de folder 'www' in uw ftp-account.

het gebruikelijke startpunt van een website heet

'index.html' of 'index.php'.

om uw site online te krijgen moet u dus uw bestanden in de folder

'www' zetten, en zorgen dat het startpunt van uw site

'index.html' of 'index.php' heet.

Groetjes Ronald.

Geplaatst:

Probeer eens volgens bijlage je login gegevens in te vullen. Vaak is het probleem dat een ftp adres ingevuld wordt wat niet klopt. Bij FTP adres invullen: "www.domeinnaam.nl"

post-274-1318258008,4098_thumb.jpg

Geplaatst:

Dat klopt allemaal prima..

Ik kan prima inloggen alleen de gegevens worden niet verstuurd.. Verder heb ik ook geen idee waar en hoe ik die folder www moet plaatsen.

Groetjes Ronald.

Geplaatst:

Dan moet je dus inloggen op je ftp-adres en daar vervolgens meteen naar de folder www gaan.

Kijk nog eens in je ftp-programma. Daar moet je ergens je ftp-adres opgeven en kun je waarschijnlijk ook nog je default remote directory opgeven. Het ftp-adres is simpel, en bij default remote directory geef je dan www/ of /www/ op.

Wat je ook kunt proberen is met je browser inloggen om te kijken of je kunt connecten:

ftp://jouwftpadres/www/

Dat zal er wel om een username/password gevraagd worden. Als dat werkt, weet je meteen of die www de juiste remote directory is.

Geplaatst:

Als ik via de browser in log dan krijg ik de melding dat het niet is toegestaan zal wel met het wachtwoord te maken hebben neem ik aan. En dat bij remote directorie had ik ook al geprobeerd met www maar tevergeefs.

Groetjes Ronald.

Geplaatst:

Als je de gegevens hebt ingevuld volgens mijn bijlage (bij "remote directory" niets invullen) Kun je dan wel uploaden?

Ook zou je kunnen proberen of je een directory hoger kunt komen door in het rechtse vak te dubbelklikken op het mapje met de pijl naar boven (bovenliggende map). Misschien dat je zo de map kunt vinden waar je de site moet uploaden.

Geplaatst:

Nee zowel met een lege regel (directorie) als beschreven kan ik niet naar mijn site ruimte schrijven..

Ik heb bij host ftp.restaurant.nl bij gebruikersnaam restaurant en keurig mijn paswoord ingevoerd ik heb vanalles geprobeerd in te voeren bij directorie maar het is onmogenlijk er iets naar toe te sturen.. Ik krijg een foutmelding met een timeout van mijn webpage terug.

Ik ben radeloos..

Groetjes Ronald..

Geplaatst:

Vul ipv ftp.restaurant.nl eens "www.restaurant.nl" is. (ik neem aan dat dit de website is)

Planet internet (en vele anderen) hebben de eigenschap om als ftp adres toch de domeinnaam te gebruiken

Geplaatst:

Nee dat is niet mijn domein maar ik weet niet in hoevere ik reklame van het restaurant mag maken vandaar ik de naam er tussenweg gelaten heb.. Is het wel toegestaan dan zou ik het wel kunnen vermelden.

Groetjes Ronald.

Geplaatst:

Hieronder heb ik de email met de gegevens neer gezet zoals ik die van de domein leverancier heb gekregen (Ik noem ze maar even zo.. Uiteraard zijn de namen en paswoorden veranderd.

Groetjes Ronald.

Je domeinnaam is vastgelegd !

Vanaf morgen kan je je ftp en email gegevens gebruiken.

Hieronder vind je de gegevens om aan de slag te gaan met je eigen domein.

Je vind deze gegevens ook op je supportpagina.

Vragen worden snel beantwoord via de supportpagina. (Bellen is niet sneller !)

Support login gegevens

website: http://www.mijndomein.nl/support

username: mijnrestaurant@hotmail.com (Was al een bestaand email adres).

password:*****

GEGEVENS VAN JE EMAILADRESSEN:

pop3-server (incoming mail-server): mail.balkangrillemmen.nl

smtp-server (outgoing mail-server): neem hiervoor de instelling van een eerder email-adres over, of gebruik de smtp-server van je internet-provider (zoek de juiste instellingen op op de website van je internet-provider)

email: mijn naam en voorletter@mijnrestaurant.nl

username: mijnrestaurant1@mijnrestaurant.nl

password:*****

JE FTP GEGEVENS:

ftp : ftp.mijnrestaurant.nl

username: mijnrestaurant

password: *****

LET OP:

uw domeinnaam verwijst naar de folder 'www' in uw ftp-account.

het gebruikelijke startpunt van een website heet

'index.html' of 'index.php'.

om uw site online te krijgen moet u dus uw bestanden in de folder

'www' zetten, en zorgen dat het startpunt van uw site

'index.html' of 'index.php' heet.

hier vind je een handige ftp-client om je site mee te uploaden:

http://64.4.34.250/cgi-bin/linkrd?_lang=...leechftp%2ehtml

maar elk ander is natuurlijk ook goed.

Geplaatst:
Citaat:
Als ik via de browser in log dan krijg ik de melding dat het niet is toegestaan zal wel met het wachtwoord te maken hebben neem ik aan. En dat bij remote directorie had ik ook al geprobeerd met www maar tevergeefs.
Groetjes Ronald.

Als je met de browser niet kunt inloggen, is er simpelweg iets niet in orde met je inloggegevens.

Heb je gecontroleerd of je alles correct hebt ingetypt, en dan bedoel ik met name verschil tussen hoofd- en kleine letters.

Als dat allemaal correct is, en je kunt nog altijd niet met je browser op de ftp-site komen, is er iets mis met de gegevens die je van de provider hebt gekregen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen