Smurf Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 uhm website van 60mb? gaan je klanten niet leuk vinden hoor. hoop dat je er al in komt anders zou je gewoon kunnen uploaden met IE6 ? inloggen met: ftp://ftp.joudomeinnaam.nl/ werkt want vraagt mij om een wachtwoord als je publisher alles naar een map op je schijf laat exporteren sleep je die zo naar de website als je bent ingelogt Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Dan krijg ik de volgende melding. Er is een fout opgetreden bij het openen van die map op de ftp server. Zorg ervoor dat u toegang tot die map hebt. Details: 200 type set to A 200 port command succesfull 425 can't build data connection: Connection timeout Groetjes Ronald.
Big fellow Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 @Ronald761; Gebruik je een computer die achter een firewall / adsl router zit? Zo ja, ga dan op zoek naar de optie om "passive ftp" aan te zetten in je ftp programma. In b.v. de kindernet exploder zit dat verborgen in je geavanceerde internet opties.. Je kan zelfs de internet explorer gebruiken voor dit... Kwestie van connecten met: ftp://loginnaam:wachtwoord@hetadresvandeserver.nl/ Zou moeten werken...... Suc6! Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik heb geen firewall aanstaan op mijn laptop en een virusscanner is ook niet aanwezig die eventueel de boel kan vertragen. Groetjes Ronald..
Big fellow Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Ga toch maar eens op zoek naar die passive FTP optie... Heb je de internet explorer variant al geprobeerd die ik hierboven heb beschreven? Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Big fellow Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Hoe ben je verbonden met internet?? Via een ADSL router ofzo? Begint je IP adres van je laptop met 192.168 ???? Zo ja, dan zit je achter een NAT doos. Die heeft ook die passive ftp optie nodig.... Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik heb een rechtstreekse verbinding met XS4ALL ADSL. Via een speedtouch netwerk modem zonder router. Wel zie ik hem een bestand versturen maar als je naar de aantal bytes per/sec kijk dan kan dat praktisch nihil zijn en vervolgens na een 15 min zenden krijg ik weer de foutmelding kan bestanden niet copyeren etc. Groetjes Ronald..
Big fellow Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Enne via de kindernet exploder??? Werkt dat wel ? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Big fellow Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 internet explorer AKA ( also known as ) IE AKA de standaard browser die in Windows zit..... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik heb de eerder door jou genoemde link ook gebruikt ftp://gebruikersnaam:paswoord@mijndomein.nl maar ook zonder resultaat, dan krijg ik de melding ongeldige map geen toegang..
Duwgati Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 Begin eens eerst met FileZilla te downloaden, want die zoekt vrijwel alles zelf uit, zodat je geen last hebt van die passive/active, binairy/ascii, etc. etc. problemen. Hoef je daar alvast niet meer over na te denken. Verder, de syntax ftp://gebruikersnaam:paswoord@mijndomein.nl werkt niet meer in IE als je tenminste up-to-date bent. Die syntax maakte het mogelijk om een gevaarlijke bug in IE te exploiteren, dus hebben ze dat dichtgetimmerd. Helaas op een zeer kromme manier, maar het komt erop neer dat de syntax username:password@domein niet meer werkt in IE. Als je dus met IE wilt inloggen, dan gewoon ftp://mijndomein.nl intypen en daarna keurig de username en password invullen als ie daarom vraagt.
Gast Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 Ik krijg met filezilla de foutmelding timeout detected could not retrieve directory listing. Groetjes Ronald.
Gast Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 Het is gelukt!! Hij moest inderdaad in passive mode staan in Filezilla.. Groetjes Ronald.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen