Gast Geplaatst: 18 augustus 2004 Geplaatst: 18 augustus 2004 Kan iemand mij hiermee helpen. Graag zou ik zien een uitleg voor het bewerken van het register om geen progr. te hoeven installeren voor alleen dit.
Morgothzz Geplaatst: 18 augustus 2004 Geplaatst: 18 augustus 2004 Maak een regsleutel in HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel Maak in die sleutel een DWord aan met de naam Homepage met een HexaDecimale waarde van 1 Nu kan je de home-page niet meer veranderen onder Internet-opties tabblad algemeen. Als je de DWord homepage wis of de waarde op 0 zet kan je alles weer veranderen. Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 18 augustus 2004 Geplaatst: 18 augustus 2004 Bedankt voor de reactie, maar ik maak gebruik van Windows XP Prof en kan deze sleutel niet toevoegen omdat ik bij het zoeken naar de juiste plaats niet ver kom dan HKEY_CURRENT_USER\Software\Plicies\Microsoft daarna geen Internet Explorer\control te zien ????? Help aub want dit is precies wat ik graag zou willen uitvoeren..
Morgothzz Geplaatst: 18 augustus 2004 Geplaatst: 18 augustus 2004 MMM ik werk ook met XP prof en ik heb deze sleutel er wel in staan. Heb je geen typfout gemaakt? In de teksts hierboven staat hij wel. Het moet zijn: HKEY_CURRENT_USER\Software\ [color:"red"] Policies [/color] \Microsoft\Internet Explorer\Control Panel Dezelfde sleutel kom je ook tegen bij; HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer Probeer anders eerst als alternatief ( jaaaa ik weet dat je geen losse proggies wilt gebruiken) Spywareblaster Ga dan links in het proggie naar tools, kies voor misc IE settings en vink daar "Disable de IE Home-page settings area in de internet tools control panel" Kijk dan of hij deze sleutel heeft aangemaakt. Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 18 augustus 2004 Geplaatst: 18 augustus 2004 Je kan je startpagina vastzetten in het register: - Open je explorer en zet de juiste startpagina in - Ga nu naar het register via start -uitvoeren -regedit: - Navigeer naar: HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\ - Klik rechts op Internet explorer en kies voor nieuw, sleutel Noem dit Control Panel - Klik hier nu rechts op Control panel en kies voor nieuw, Dword-waarde en noem dit Homepagina - Klik nu rechts op homepagina , kies voor bewerken en typ het nummer ' 1' - Sluit register en herstart
Gast Geplaatst: 27 augustus 2004 Geplaatst: 27 augustus 2004 Even een herhaling met daarin mijn vraag: Je kan je startpagina vastzetten in het register: - Open je explorer en zet de juiste startpagina in - Ga nu naar het register via start -uitvoeren -regedit: - Navigeer naar: HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\ [color:"red"] Dit laaste is bij mij niet aanwezig \Internet Explorer\ ??? [/color] - Klik rechts op Internet explorer en kies voor nieuw, sleutel Noem dit Control Panel - Klik hier nu rechts op Control panel en kies voor nieuw, Dword-waarde en noem dit Homepagina - Klik nu rechts op homepagina , kies voor bewerken en typ het nummer ' 1' - Sluit register en herstart
Gast Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 Waarschijnlijk moet je bij de Windows Home-edition die 'Policies' weglaten . Probeer also de register-tweak uit wat 'Morgothzz' plaatste...die moet zeker werken ! [color:"red"]TIP ! [/color] Als je in het register aan 't experimenteren gaat, is het altijd verstandig alvorens enige veranderingen aan te brengen, een register back-up te maken !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen