Ga naar inhoud

Wat is het verschil in MR en Penta ???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ben nu in het bezit van een 2e extreme ontvanger en de verkoper adviseerde mij aangezien hij er eentje had liggen met een penta 1.20 en omdat ik er al een had met Mr erop zodat ik het verschil kon bekijken.

Ik heb zelf een 6in1 gefikt en het werkt maar wat zijn nou de voor en nadelen ten opzichte de mr.

- Moet ik nu maandelijks een andere 6in1 op de fun fikken ?

- Stabieler dan de Mr ?

- Sneller zappen ?

Met vriendelijk groet Erwin

Geplaatst:

Het grootste verschil is dat een MR ZELFSTANDIG zonder kaartjes kan decoderen. Voor een penta MOET er altijd een kaartje met geldige sleutels inzitten anders is hij waardeloos.

Uiteraard verschillen de mogelijkheden afhankelijk van de software die erin zit.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Dank je voor je antwoord,

dus Mr update automatisch en de penta 1.20 i.c.m een fun niet?

M.v.g Erwin

Geplaatst:

Dát heb ik niet gezegd, je moet in het algemeen wel zorgen dat de keys, die in de MR staan, up to date zijn.

Je kunt ze o.a. met je afstandsbediening in de cam zetten.

Procedures staan heel uitgebreid in dit forum dus dat ga ik hier niet herhalen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen