Ga naar inhoud

Richten van mijn schotel!! Dreambox 7000S

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hai allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb een aantal berichten gelezen. Ik heb eergisteren 1 dreambox gekocht, ik ben niet thuis met Linux, maar de uitdaging spreekt mij enorm aan. Ik ben nu 24 uur bezig geweest om mij 0 punt vast te stellen richting Sirius, helaas.. mijn signaal komt niet hoger dan 60% Ik ben moe uitgedacht en hoop dat jullie mij tips kunnen geven. Ik heb enkele tips gekregen van dreambox bezitters, maar verder als goed richten heb ik nog niet gehoord en dat weet ik nu inmiddels wel. Goed richten, hmmm maar hoe?

Ik woon op de 2e verdieping en heb van 1 persoon gehoord dat ik in Amsterdam op 53 graden moet stellen en het 0 punt richting Sirius moet richten, echter een ander zegt weer...Amsterdam is 29 graden en 19.2 op Astra... Heb allebei geprobeerd kom niet verder..

Ik heb een motor die het goed doet en heb dus maar 1 universele ontvanger.

Oke om een lang verhaal kort te maken, hebben jullie tips!!

Thanks alvast!

Mano.

manopijloo@zonnet.nl

http://www.tenagakembar.nl (mijn website, na enkele weken klungelen ook onder de knie gekregen, dus ik heb hoop voor mijn kansen met de Dreambox)

Geplaatst:

Tip. Zoek iemand met een analoge ontvanger en volg de "sirius-route".Lees daar alles over in de sectie Schotels.

Vraag: Waarom hangen hier 5 waarderingssterren aan?

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Geplaatst:

Je moet even lezen in het forum schotelpark, daar kick ik deze posting trouwens ook maar naar toe.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen